פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עקב נשבר בנעליים חדשות בשווי של כ- 900 ש"ח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מבלי לגרוע בזכויות
‏23/01/2008


לכבוד: מנהל שרות הלקוחות- חברת "קליגולה"

הנדון: תלונה בגין רכישת נעלים פגומות


בראשית, טרם אגש לנשוא מכתב דנן, ברצוני לציין שבחרתי במוצר של חברת "קליגולה" לאור העובדה כמדובר במותג ישראלי, חברה בעלת מוניטין של 28 שנים, אשר ידועה כיצרנית של נעלים איכותיות ונוחות.

בתחילת פברואר 2007 רכשתי נעלים של חברת "קליגולה" ,דגם מספר 7602 , בקניון רחובות. יצויין כי תמורת הנעלים שילמתי כ-900 ₪, ברם לא יכולתי לעצור את תדהמתי כאשר גיליתי פגם מהותי בסוליה של הנעליים. ייאמר כבר עתה שהדבר התרחש לאחר שנעלתי את הנעליים פעמים בלבד, ולאור העבודה שלא היה שום שימוש חריג בנעליים. משהגעתי לחנות בה רכשתי את הנעליים (בקניון רחובות) על מנת לזכות בטיפול הולם בבעיה, כשאני יוצאת מנקודת הנחה כמדובר במותג ומוצר איכותי, נשארתי המומה ופעורת פה מהיחס לו זכיתי בצוות החנות. אומנם הנעל הפגומה נשלחה מטעם החנות לבדיקה ואף בוצע טיפול קוסמטי עי" צביעתו של החלק הפגום, ברם הודגש בפני עי" צוות החנות שמקור הבעיה טמון בשימוש לא נכון בנעל. המוכרת אף אמרה בלעג שהרוכש נעלי עור בסכום של 900 ₪ צריך לדעת שיש להוסיף סוליה נוספת. למען הסר כל ספק, לא קיבלתי הסבר או הדרכה כלשהי בעת הרכישה לגבי נושא דנן.

ברצוני להביע חוסר שביעות רצון מהיחס של עזות מצח ובחוצפה של המוכרת, אשר לו זכיתי בסניף קליגולה- רחובות, בנוסף לעיל מהתנהלות הסוגיה אשר טופלה ע"י מנהלת החנות סניף רחובות ומנהל שרות הלקוחות. משפניתי למנהל החנות הוצעו בפני שתי חלופות הנגועות בבלתי סבירות קיצונית: הראשונה- להשיב את הנעלים לחנות, ללא כל פיצוי או תמורה כספית. השניה- לקחת את הנעל הפגומה לאחר טיפול קוסמטי שלא פטר את הבעיה בגינה פניתי לחנות.

לאור העובדה ששתי החלופות הנ"ל לא היו סבירות בעיני נאלצתי לקחת זוג נעלים עמי, ללא טיפול בשורש הבעיה. יצויין כי מאז לא נעלתי את הנעליים. השנה, ב- 16.01.08, בטרם עברה שנה מאז שרכשתי את הנעליים, נעלתי את הנעלים לראשונה (לאחר הטיפול בהן במעבדת "קליגולה"). תוך כדי עליה במדרגות נשבר עקב של הנעל השמאלית. נפלתי במדרגות, סובבתי את רגלי הימנית, אשר לה נגרם נקע ואף נחבלתי בשתי ידי. לאור סבל בל יתואר וכאבים עזים פניתי לחדר מיון לצורך קבלת טיפול רפואי. מן הראוי להוסיף שבנוסף לעיל, נאלצתי להפסיד שני ימי עבודה בגין חופשת מחלה בגלל כאב עז והגבלה בתנועה של רגל ימין.

בתאריך 25/02/2008 הגעתי לחנות קליגולה ונאמר לי על ידי עובדת החנות על כך שבעיה מוכרת בחברת קליגולה ואין דרך לטפל בה.

כספי, בריאותי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה