פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות של חברת קליגולה ויחס מזלזל בשירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קיבוץ גלויות 32 ת"א 66550 כתובת:
סניף קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/07/08 רכשתי סנדלים בקליגולה בסניף בקיריון, מספר דגם 4330. לאחר חודש הרצועות בנעל הימנית נקרעו. מסרתי את הנעליים לתיקון וקיבלתי אותן בחזרה לאחר שבוע. לאחר חודש שוב התגלה פגם בסנדלים אך הפעם בשתיהן, הסוליות יצאו מהמקום ושוב הרצועות התרופפו. חזרתי לחנות, אך הפעם ביקשתי לא לתקן את הנעליים אלא לתת לי זיכוי, כיוון שהנעליים פגומות. נמסר לי שהבקשה תישקל, לאחר שבוע התקשרו אליי מהחנות ומסרו לי הנעליים תוקנו ושלא אקבל זיכוי.
בעקבות כך פניתי לשירות לקוחות בתאריך 12/10. הפקידה שענתה לי טענה שהחברה לא מחויבת לזכות את הלקוחות ושעליי להסתפק בתיקון. אמרתי לה שהתשובה שלה לא מקובלת עליי ונימקתי זאת בכך שמדובר בנעליים חדשות שלא נעלתי כל יום ובכל זאת התגלו בהם מספר פגמים שמעידים שזה נובע מפגם בעת הייצור. ביקשתי לדבר עם הממונה עליה, בתחילה היא סרבה ולבסוף התרצתה וביקשה ממני להשאיר את מספר הטלפון שלי.
לאחר שהמתנתי מספר ימים, פניתי שוב לשירות לקוחות במהלך חול המועד סוכות ובקשתי לשוחח עם המנהלת התפעולית. קיבלתי מענה שוב מאותה הפקידה שאמרה שהמנהלת התפעולית לא במשרד אבל ההודעה נמסרה לה.
בתאריך 30/10 לאחר שלא יצרו איתי קשר, פניתי שוב לשירות הלקוחות ושוב קבלתי שירות מאותה הפקידה ששוחחתי איתה בפעמים הקודמות. היא שוב דקלמה את הנהלים של חברת קליגולה ואמרה לי שבנוסף לתיקון אקבל הנחה בשווי 30 ₪ לקנייה הבאה בחנות. השבתי לה שאני מבקשת לדבר עם המנהלת התפעולית, היא סירבה, למרות שהתעקשתי הפקידה טענה שהיא מדברת בשמה ושהמנהלת התפעולית לא חייבת לשוחח עם לקוחות! נדהמתי לשמוע את התשובה! המשמעות של התשובה היא שחברת קליגולה רוצה לקוחות נאמנים, רוצה שהצרכנים יהיו חברי מועדון, מוכנה לקבל את כספנו אבל כאשר נשמעת טענה או ביקורת החברה מתנערת מהלקוחות בצורה בוטה! לא רק שקניתי במיטב כספי סנדלים פגומים, גם נאלצתי לרדוף אחרי החברה כדי לקבל מענה וגם קבלתי יחס מזלזל ומעליב. בנוגע לכך שהחברה התעלמה ממני ולא יצרה איתי קשר, הפקידה טענה שהיה חג ולכן לא יצרו איתי קשר, אך כאמור בחוה"מ היא עבדה כיוון ששוחחתי איתה. בנוסף החג הסתיים ב22/10 וכאמור אני נאלצתי לפנות לחברה בעצמי בתאריך 30/10 לאחר שלא קיבלתי תגובה. שאלתי מה עליי לעשות אם לאחר החורף כשאנעל שוב את הסנדלים שוב יתגלה פגם. הפקידה השיבה שבמקרה כזה עליי לפנות לסנדלר כי האחריות כבר לא תהיה בתוקף. שאלתי אותה אם משמעות הדבר שלקוחה שרוכשת נעליים בסוף עונה ולא נועלת את הנעליים בשל חילופי העונות לא זכאית לאחריות כי האחריות היא רק לתקופה של חצי שנה, או כמו במקרה שלי שיש ברשותי נעליים שלושה חודשיים, מתוכם פעמיים הנעליים היו בתיקון וכעת איני נועלת אותם בגלל החורף, בפעם הבאה לא אהיה זכאית לתיקון? הפקידה טענה שהאחריות היא לחצי שנה בלבד ומה שיקרה בעתיד באחריותי בלבד. אמרתי לה שהתשובה הזו אינה מקובלת עליי ולפיכך אני דורשת שחברה תגלה אחריות ותזכה אותי. שוב קיבלתי תשובה שלילית ושאמתין למכתב ולשובר ההנחה.
אמרתי לפקידה שלא ניתן לקנות אותי בזול, ושובר הנחה לא יפצה על עוגמת הנפש שנגרמה לי. לו הייתי זוכה ליחס רציני משירות הלקוחות, אם המנהלת התפעולית הייתה מוכנה לשוחח איתי גם אם לא הייתי מקבלת את מבוקשי, לא הייתי מרגישה כעס ועלבון כפי שאני חשה כעת. אני לא אשוב לקנות בחנות, לא אעשה שימוש בשובר ובוודאי שאין עוד תועלת בכרטיס מועדון הלקוחות שיש ברשותי.
אני מתלוננת דרך אתר תלונה כיוון שנוכחתי לדעת שאין טעם שאפנה שוב לשירות הלקוחות של חברת קליגולה.אני מבקשת לקבל זיכוי עבור הנעליים ולשים את הפרשה מאחוריי.
תודה
בנוסף לנזק הכספי גם עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי אחראית שירות לקו שם ותפקיד:
נעליים הגיעו לחברה עברו תיקון ע"י היצרן כמתחייב וחזרו לחנות.

לקוחה קבלה 30 ש" ח הנחה על קניה הבאה .

זוהי תשובתנו הסופית .
תגובה:
זוהי תשובתנו ,נעליים מתוקנות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה