פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי בעבור נעליים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב19.9.08 נכנסתי לסניף קליגולה 156 בתל אביב. מדדתי נעלי עקב סירה והרגשתי שהן נוחות ומתאימות לי. רכשתי אותן ב358 ש"ח ואף עשיתי כרטיס מועדון.
כשנעלתי אותן לזמן ממושך הרגשתי שרגליי יוצאות בזמן ההליכה . חזרתי למוכרת האחראית בסניף - סילביה והיא שלחה אותם לשירות לקוחות קליגולה. התשובה שקיבלתי מהחברה היא שאין פגם במוצר ולכן לא מאפשרים לי החלפה. שוחחתי עם האחראית משרות הלקוחות וגם שם נתקלתי באותה אטימות ובטענה בין ביתר שאין לחברה שימוש בנעליים כיוון שהנעל משומשת והעובדה שאני לא יכולה להשתמש בהן שוב זו בעיה שלי בלבד. יש לציין כי הטונים של השיחה לא היו מסבירי פנים כלל. סילביה,האחראית בסניף,יעצה לי לנקות את הנעלים, לחזור אליה והיא תשלח אותן שוב. קיבלתי את עצתה , וכשחזרתי אל הסניף היא טענה שהעקב נראה משופשף,הכניסה אותן לקופסה ואמרה שאין מה לעשות(כל זה בזלזול ובטונים גבוהים).
חברת קליגולה מתהדרת באיכות יצור גבוהה ובשירות לקוחות טוב,אך בפועל,נתקלתי ביחס לא הולם,בשירות קלוקל ובחרה שאינה לוקחת אחריות על מוצריה ואינה מציתת לחוק הגנת הצרכן לפיו אם הקונה אינו מרוצה מהסחורה זכותו להזדכות עליה ולקבל החזר.
כולי תקווה ,שהפניה הזו,תקדם את העניין,ושלא אצטרך לפנות לעזרה משפטית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי לשם החלפת הנעל וביטול כרטיס חבר מועדון קליגולה פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה