|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל מצד שירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 11 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קיבוץ גלויות 32 ת"א 66550 |
כתובת: |
קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלחתי דרך האתר תלונה על חברת קליגולה ב2/11/08, על נעליים דגם 4330
ב9/11 התקבלה תשובה מהחברה.
לא הייתה התייחסות עניינית ללתלונה שלי!!
הנציגה לא חידשה שום דבר, חזרה על מה שכתבתי בתלונה, שהנעליים הפגומות תוקנו והוצע לי זיכוי מגוחך בשווי 30 ש"ח עבור הקנייה הבאה.
לצערי לא הייתה התייחסות ראויה לטענות שהעלתי:
עד היום המנהלת התפעולית לא התקשרה אליי למרות בקשותיי הרבות!
החברה ממשיכה להתעלם מתלונתי בנוגע ליחס המזלזל של נציגת שירות הלקחות בשיחות הטלפון ועל כך שנאלצתי לפנות לחברה מספר פעמים מאחר ולא קיבלתי מענה.
חברת קליגולה לא התמודדה עם תלונתי בנוגע לכך שזה לא סביר שהנעליים יהיו בתיקון מספר פעמים סמוך למועד הקנייה!
אבקש התייחסות עניינית לטענות שהועלו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי ויחס הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי קליגולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|