|
|
|
|
|
|
התעלמות מתלונת לקוחה |
נושא התלונה: |
יום שני 15 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קיבוץ גלויות 32 ת"א 66550 |
כתובת: |
קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב תאריך 11/11 שלחתי תלונה לחברת קליגולה. עד כה (15/12/08) בחרה חברת קליגולה להתעלם מתלונתי.
התעלמות החברה וחוסר הנכונות שלה לתת מענה הולם ללקוחות אומר הכל על החברה.
מאז שקבלתי יחס מזלזל מהחברה החרמתי את החברה וכך גם מכריי ואין לי ספק שמי שרואה את התלונות ואת היחס יחשוב פעמיים לפני שיקנה בחנות
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי קליגולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחרית שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
החברה מתחייבת לבדוק ולתקן מוצר במסגרת האחריות .
נעליים תוקנו החזירו לחנות .לקוחה גם קבלה מכתב מחברה מתאריך 30/10/08
ו30 ש"ח הנחה על קניה הבא.
תשובה סופית |
תגובה: |
אין פיתרון
נעליים בחנות
לקוחה קבלה שירות |
פתרון: |
|
|
|