פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.5.09 רכשתי נעליים שטוחות סגורות מעור דגם 92 מחנות קליגולה סניף גרנד קניון בחיפה בסכום של 285 ש"ח. אחרי הליכה של פחות משעה חזרתי הביתה עם שפשוף ודימום בשתי אצבעות ברגל ימין ויבלות בשתי הרגליים באזור העקב. חזרתי לחנות ושם הציעו לשלוח את הנעליים לבדיקה של החברה, אחרי שבועיים קבלתי מהחברה מכתב ובו נטען שהנעליים נבדקו ולא נמצא שום פגם לכן אין באפשרותם לטפל במקרה זה.
התקשרתי לשירות לקוחות ושם ענתה לי פקידה שטענה שהיא מנהלת שירות לקוחות, דברה בגסות והציעה לי "לסבול" קצת עד שהנעל תקבל את צורת הרגל, כשאמרתי לה שאני לא מוכנה שיהיו לי עוד סימנים שחורים ברגל בגלל הנעל, אמרה שזה מה שיש ואין לה פתרון אחר ,היא טענה שגם אצלה זה קורה וזה טבעי והציעה לגרוב גרבי ניילון קצרים . התגובה שלה כל כך לא מנומסת ואפילו חוצפנית מה שגרם לי להחרים את החנות למרות שעשיתי כרטיס מועדון ואת הסיפור של הנעל אני מספרת לכל מי שאני מכירה כדי שלא יתקרבו לרשת קליגולה.
כספי סוג הנזק :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה