פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים חד פעמיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מגפיים (מגפונים) בחברת קליגולה. מאחר ומגפיים קודמים לא היו עשויים עור וצבעם התחיל להתקלף לאחר כשנה, שאלתי ובררתי אצל המוכרת האם הנעליים שאני רוכשת איכותיות ועשויות עור. קיבלתי תשובה חיובית. הנעליים היו במבצע סוף עונה, אך שילמתי עליהן מחיר מכובד של 330 שקלים.
לאחר שימושים אחדים (לא עבר אפילו שבוע) שמתי לב לקילוף צבע בחלקו הקדמי של הנעל, כנראה כתוצאה מ"פגיעה" בחפץ כלשהו. פגיעה חזקה כל כך שאפילו לא שמתי לב אליה בזמן אמת, אלא רק כאשר הגעתי הביתה והתחלתי להוריד את הנעליים...
הגעתי עם הנעליים חזרה אל החנות ובקשתי לקבל פיצוי/החלפה/תיקון של הנעל.
כי לא סביר לדעתי שנעל תתחיל להתקלף לאחר שימוש סביר של שבוע (אפילו אם נגעה במשהו).
הנעל נשלחה לבדיקה בחברה והתקבלה תשובה שלילית. הסתבר שהנעל נפגעה מבלאי ושחיקה (ככה זה נעליים איכותיות שהולכים בהן שבוע...) ואין לקליגולה שום אחריות על כך. נאמר לי שאין זה פגם ייצור. אני מסכימה איתם, אין זה פגם ייצור, אבל תקחו אחריות על הנעליים האיכותיות שלכם! נעלי עור לא מתקלפות מזה שהולכים בהן שבוע! לאחר שיחה ארוכה עם מוקד שירות הלקוחות השתכנעתי שכדי שנעלי קליגולה לא יתקלפו, אין ללבוש אותן... כנראה יש ללכת בהן רק על צמר גפן וחס וחלילה לא על מדרכות!
אשים אותן מאחורי זכוכית על מדף בבית.
מספר פניה לקליגולה 19638
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה