פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
כהן שובל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש רכשתי נעליים מקליגולה בשווי 340 ש"ח. לאחר מספר ימים (פחות משבוע) חזרתי לחנות על מנת להחזיר את הנעל, הנעל מלכתחילה הייתה פגומה הוציאה צבע מהסוליה ומהנעל כולה. את הנעל יש לציין רכשתי בסניף קריון והחזרתי בסניף נהריה, לפי מדניות כל החנויות שבה אפשר לקנות והלחזיר בכל רשת אחרת. בסניף נאמר לי כי לא אוכל להחזיר את הנעל מכיוון שננעלה, הסברתי את הרציונאל מאוחרי החזרת הנעל וכי הנעל פגומה מלכתחילה וזו נעל שאין למכור אותה בחנות איכותית כמי שהם טוענים שהם. לאחר ויכוח מול המוכרת הוחלט לשלוח את הנעל לשירות לקוחות . התקשרתי לשירות לקוחות ושם נוכחתי לגלות מהו שירות גרוע!!! ענתה לי נציגה בשם אורלי שכל היחס אליי היה משפיל לא עניין אותה כלום היא טענה כי הנעל לא פגומה והוצאת צבע זהו אינו פגם בנעל וכי החזירו את הנעל עם סוליה אחרת, הוסבר כי זה לא הפתרון הנעל פגומה והצבע יוצא מכל הנעל בלי שום קשר לסוליה, את אורלי כמובן זה לא עניין, היא החליטה שלא ניתן לזכות ולרכוש נעל אחרת טובה יותר וניתקה את השיחה מבלי לומר כלום, התקשרתי שוב כמה פעמיים אך עדיין היחס היה משפיל. השירות גרוע והסחורה אינה סחורה שהולמת את המחיר. אשמח אם תעזרו לי כי לאחר בקשה מול אורלי לדבר עם האחראי מעליה או עם מנהל בקליגולה נאמר לי שהיא לא תיתן לי לדבר עם אף אחד מהגורמים והיא פשוט ניתקה את השיחה.

אשמח לעזרתכם.
שובל
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה