פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים שנקרעו אחרי פעם אחת שנעלתי אותם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מכיוון שנעלתי את הסנדלים פעם אחת בלבד והרצועה נקרעה, ביקשתי את כספי בחזרה כי ברור שאלה סנדלים לא ראויות. שרות הלקוחות של קליגולה התעלם מבקשתי תיקן את הסנדלים ומסרב להחזיר את כספי בחזרה. היחס שלהם היה נורא ובוטה. הצוות בחנות במודיעין הבין אותי אבל לא יכול היה לסייע.
אני חשה חוסר בטחון בסנדל שעלול להיקרע ואני אמעד.
אני דורשת את כספי בחזרה
כספי סוג הנזק :
החזר עלות הסנדלים פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב,
תלונה מס' 53260
לקוחה פנתה בחנות בתאריך 15/08/2010 בעה בנעל רצועה נקרעה.
החברה מתחייבת לבדוק ולתקן מוצר בתקופה ומסגרת האחריות.
אני אישית דברתי עם גב' רונה מלנקי למסור נעליים ולתקן בתקופה מהירה בגלל שגב' רוני תסעה לחול ולהחזיר הנעלים בתאריך 16/08/2010 בחנות רשת או קניון איילון / קרית אונו . לעסות תיקון טוב . גב' רונה מלנקי הסכימה למסור נהנעליים בחנות .
תגובה:
לקוחה לא מסרה את הנעליים לחנות .
ולכן אין אפשרות לטפל .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה