פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן עזרה וחוסר אחריות מבחינת החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
חיפה וקריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קניתי עם חבר שלי נעליים ברשת קליגולה. לא הספקתי לנעול את הנעליים יותר מעשרים פעם, כאשר באופן פתאומי גיליתי ששתי הנעליים שבורות בסוליות והסדקים נמצאים באותו מקום בשתי הנעליים. לאחר מכן מיהרנו לפנות לסניף הקרוב למגוריי (סניף ת"א בקניון עזריאלי) בכדי לקבל עזרה מהחנות. כאשר הגענו לחנות הצגנו בפני המוכרת את הבעיה והראנו לה שהנעליים סדוקות וגם הדגשנו שהנעליים חדשות, ולא ננעלו יותר מעשרים פעם, ומבחינה חיצונית הן במצב מצויין . המוכרת אמרה שהחנות תשלח את הנעליים למפעל, בכדי לבדוק האם יש אפשרות להחליף את הסוליות הסדוקות לחדשות ותחזיר לנו תשובה טלפונית בהקדם האפשרי. התשובה הגיעה יום למחורת אך לא מספקת , המוכרת אמרה שאין במפעל סוליות כמו בנעליים שלי מכיוון שלא מיצרים אותן יותר, ולשאלתי: "מה אפשר לעשות עם זה?!" היא ענתה שעקרונית אין עליהן אחריות מכיוון שהאחריות היא רק לחצי שנה ומכיוון שזה סדקים בשתי הנעליים הם ניסו לעזור. אחרי ויכוחים רבים עם המוכרת ביקשתי ממנה שתתן לי את הטלפון של משרדי קליגולה. התקשרתי למספר הטלפון והגעתי לשירות הלקוחות של רשת קליגולה. הסברתי את הבעיה שלא יתכן ששתי הנעליים נסדקו באותו מקום אחרי שבקושי נלבשו לתקופה במשך פחות משנה ושוב נתקלתי בתשובה שהאחריות היא רק לחצי שנה. ושוב הסברתי לנציגה שבכל זאת אם נמצא פגם ביצור אני חושבת שמן הראוי לפצות אותי בנעליים, למרות זאת הנציגה התעקשה שאין פגם ביצור כי הנעליים היו "במעבדה שלהם" (למרות שבשיחה הבאה יווכח שזה כן פגם ביצור). ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר שישמע את בעייתי ,אך הנציגה הסבירה לי שאין אפשרות לפנות למנהל טלפונית אלא רק דרך הפקס, הסברתי לנציגה שאין ברשותי פקס והיא ענתה שזוהי הדרך היחידה לפנות למנהל ובכך הסתיימה השיחה.
מחוסר ברירה התחלתי לחפש באינטרנט איזושהי דרך לפנות למנהל ברשת קליגולה, כדי לקבל סיוע בפתרון בעייתי. לאחר חיפושים רבים מצאתי כתובת של דואר אלקטרוני של אחד המנהלים ברשת קליגולה. רשמתי מכתב ובו הצגתי את תלונתיי ובעיותי.יום למחורת קיבלתי טלפון מאחת המנהלות שנענתה למכתבי ובקשה כמה פרטים (עלות המוצר, מיקום הקניה, תאריך הקניה) ואמרה שתחזור אליי לאחר וידוי הפרטים. כעבור כמה ימים היא התקשרה והסבירה שאין ברשותה יכולת לעזור לי והאחריות כבר נגמרה והיא קיימת בדיוק למקרים כאלה(סדקים בסוליות) ,ובנוסף לכל הנעליים היו במחיר מבצע שלוש מאות ש"ח -"מאתיים תשעים ותשע" ומכל הסיבות הללו אין באפשרותה לעזור עם הנעליים. למרות שהסברתי לה שזה כנראה פגם ביצור ששתי נעליים מקבלות סדק באותו מקום, היא אמרה שיש אכן איזושהי בעיה של שחיקת הסוליות באותו סוג של נעליים כלומר "כנראה שהם מודעים לבעיה" ,אך למרות זאת הם החליטו למכור את הנעליים במבצע. הסברתי למנהלת שאני לא ארצה להיכנס שוב לחנויות של רשת קליגולה אחרי כל עוגמת נפש שנגרמה לי כתוצאה מקניה של מוצר פגום המנהלת החליטה לפצותי בשובר הנחה של 10% לקניה של מוצר חדש, וכן הסברתי לה שזה פיצוי לא מספיק הוגן על נעליים שרכשתי פחות משנה, היא מצידה ענתה לי שזה כל מה שיש לה להציע , ביקשתי ממנה שתשקול מחדש את הצעתה והיא אמרה שתחשוב ואם תהיה לה תשובה אחרת היא תתקשר.
(השיחות הטלפוניות נערכו ע"י חבר שלי ואני רשמתי את המכתב בלשון נקבה)
אני לא חושבת שקיבלתי יחס הוגן מצד החברה, נורא מעניין למה תמיד מקבלים יחס יפה ותשומת לב רבה ביום הקניה של המוצר ולאחר הקניה אף אחד לא מוכן לשאת באחריות על הפגמים ועל הטעויות שנעשו. איבדתי את האמון שלי ברשת קליגולה ואני לא חושבת שהפיצוי של 10% הנחה על מוצר חדש שאני צריכה לבזבז עליו עוד סכום נוסף של כסף מפצה אותי על כל עוגמת נפש שנגרמה לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת זיכוי באותו סכום אשר שולם עבור הנעליים הפגומו פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה