פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שלישית על אותו זוג נעליים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חב' קליגולה לא יודעת לתת שרות ללקוחותיה . פעמיים חזרו הנעליים לחברה בטענה שהסוליה, סוליה! סוליה! מחדירה מים, והם שוב מבזבזים את זמני לשוא העברתי שוב ת הנעליים אליהם והם חזרו באותו מצב ! איש לא בדק ולא תיקן! עם אותו מכתב סטנדרטי: שקניתי מגפיים איכותיות ורק מגפי גומי לא מחדירות מים, משהו אטום אצלם בראש חבל שהנעל לא אטומה כמו המוח של אלה שכותבים את התשובות הלא שייכות, אני כותבת שוב ושוב ולא אוותר! הנעליים שקניתי במשך השנים בקליגולה לא מחדירות מים , כבר שנים, רק נעל זו מחדירה מים מהסוליה לא מלמעלה , הסוליה פגומה , ושוב ושוב לא אוותר בעיקרון על זכותי לקבל נעל ראויה להליכה.
בזבוז זמן וארגיה מיותרת, עלבון אישי כצרכנית ותיקה, סוג הנזק :
נעליים חדשות , פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
לקוחה פנתה לחברה 08/02/2011 וקניה המוצר בשנת 2010
כמו חן קליגולה מתחייבת לדאוג לתיקון של כל פגם במוצר שנמכר על ידה,אשר נובע מפגם בחומר או בהליך הייצור וזאת ללא תמורה, וכול בתקופה 3 חודשים ש קיים האחריות
המוצר נשלח לחברה ולקוחה קיבלה תשובה במכתב 16/02/2011 עם המגפון .
מגפיים עור אינו אוטומות במאה האחוזים בפני חדירת מים . מגפיים שאטומות למים , עשוייות מגומי, וניתן לרכש אותן בנפרד ובמחיר שונה .
חברתנו אינה עוסקת בתחום זה.
ייתכן והמים חדרו דרך הרוכסן או התפרים .
נשמח לעמוד לשרותך גם בעתיד,
תגובה:
לצערנו לא נוכל לעזור לך במקרה זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה