|
|
|
|
|
|
מוצר גרוע וטיפול גרוע בתלונה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נעלים ולאחר כשבוע הן נקרעו.
בחנות סרבו להחליפם וטענו כי המעבדה צריכה לראות.
לאחר כשבוע קיבלתי טלפון שהנעל תוקנה.
ניסיתי להתלונן לשירות הלקוחות כי אינני מעוניינת בנעלים ב- 400 ש"ח המוחזקות על ידי דבק וברצוני זוג חדש,
דיברתי עם חווה מנהלת שירות הלקוחות שהסתתרה מאחורי המדיניות של החברה וטענה כי הם רק מתקנים ולא מחליפים נעלים.
ביקשתי לדעת מה מהות התקלה בנעלים כדי לדעת אם התקלה תחזור על עצמה ולא חזרו אלי.
בלתי אפשרי להשיג את שירות הלקוחות. השיחה "ממתינה" ומתנתקת.
אני מעוניינת בזיכוי כספי או בנעלים חדשות ואינני מעוניינת להטרטר מסניף לשירות לקוחות וכן הלאה.
|
גם |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי קליגולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
חוה- מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
חב' קליגולה משווקת נעלי איכות ומשתדלת לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר.
במסגרת האחריות על רכישת נעליים שהינה למשך 3 חודשים מתאריך הרכישה
אנו מחוייבים לבדוק ולתקן נעליים במידה ונמצא בהם פגם בייצור.
שפשופים /קילופים/או קימוטים אינם בגדר פגם בייצור .
|
תגובה: |
נעלייך תוקנו כמתבקש ונשלחו לחנות
נשמח לשרתך בהמשך. |
פתרון: |
|
|
|