פרטי התלונה

תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל-מגף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.12.11
רכשתי זוג נעליים בסניף של קליגולה בקרית אתא,שילמתי מראש ובפועל חזרתי לחנות שבוע לאחר מכן היות וחיכיתי לנעל בצבע המסוים על מנת שתגיע מהמפעל לחנות.מחיר המלא של הנעל 600 שח,אני קניתי במבצע ב 450 שח.
התחילו ימים של גשם ואני כמו כולם פוסעת על המדרכה ממקום החניה לעבודתי.כעבור 3 שבועות אני מגלה על הנעל כתמי מים,מקומות שבהם הצבע דהוי וצחצוח הנעל במשחה שרכשתי בחנות לא משפר את המצב וכן ההדבקה של הסוליה שנפתחה במספר מקומות.שבתי לחנות,התלונה שלי הודפסה בפני והנעליים נשלחו לבדיקה במפעל.כעבור שבועיים וחצי אני מקבלת שיחת טלפון ממנהלת החנות כי הנעל נבדקה ולא נמצא כל פגם..
אני לא מוכנה לקבל את הנעליים הללו במצבם הנוכחי שנרכשו ממיטב כספי
הנעליים עדיין בחנות ,זקוקה לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
חוה - מנהלת שרות לקוח שם ותפקיד:
שלום רב,
חב' קליגולה משווקת נעליים איכותיות ומשתדלת לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר.
הלקוחה לא רשמה בתלונתה את מס' טופס התיקון/תלונה שלה נשמח לעזור עם התקבל מס' התלונה המדוברת.

כמו כן הנעל אכן הודבקה ותוקנה כראוי, יחד עם זאת אין אחריות על כתמים מכל סוג שנוצרים בנעליים תוך כדי שמוש ואינם בחזקת פגם בייצור.

נשמח לעמוד לשרותכם בעתיד

בברכה
תגובה:
במידה וקיימת בעייה של סולייה שנפתחה - ניתן לשלוח לשרות לקוחותלתיקון, באמצעות כל אחת מחנויות רשת קליגולה בארץ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה