פרטי התלונה

תלונות מטבחי רגבה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס על ביטול מטבח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
פסג' רסקו רחוב יצחק ריגר 28 ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי דירה חדשה מקבלן(תאריך כניסה 1/4/09) שהפנה אותי לחברת רגבה בב"ש על מנת להזמין מטבח (קיים בחברה מטבח סטנדרטי עבור הקבלן) כשהגענו לחברה (ביום ראשון 2-3-08) הובהר לנו שישנו המטבח הסטנדרטי ויש באפשרות לבנות מטבח אחר. ולכן ביקשנו לבנות לנו מטבח שונה מהסטנדרט. לאחר שהמעצבת עיצבה לנו מטבח ביקשנו את התרשימים על מנת להראות להורים ולהתייעץ אך נאמר לנו שעד שלא מזמינים מטבח לא יכולים לקבל את התרשימים ולכן הזמנו ושילמנו את כל הסכום(21500 ש"ח) ב10 צ´קים וקיבלנו את התרשימים. אציין שלא חתמנו על חוזה כתוב או הזמנת מטבח פרט לחתימה על הקבלה של תשלומי הצ´קים.בנוסף אציין שהחברה שלחה לקבלן מפרט של המטבח + מיקומי חשמל, ברז, וגז. ביום חמישי של אותו השבוע הגענו חזרה לחברת רגבה במטרה לבטל את המטבח שהזמנו בגלל בעיות כספיות ולקבל במקום את המטבח הסטנדרטי על פי מפרט הקבלן ופה הופתענו נאמר לנו שלא כדאי לבטל כי נשלם קנס גבוה (15% שהם יותר מ 3000 ש"ח שבסופו של דבר הם גו 1500 ש"ח) וניסו לשכנע אותנו להוריד במחיר המקורי אבל לא לחזור לסטנדרט של הקבלן בסופו של דבר ביטלנו את המטבח ודרשנו לקבל את הצ´קים בחזרה שגם זה היה תהליך מביש וארוך (מספר שבועות) שבסופו הוחזרו לנו הצ´קים פרט לצ´ק האחרון שאבד לבנק כשהחזרתם היה מותנה בתשלום הקנס ורק לאחר ששילמתי את הקנס של 1500 ש"ח קיבלתי את הצ´קים.
לאחר ששילמתי את הקנס וזה על מנת לקבל את הצ´קים החלטתי לברר האם על פי חוק מותר לרגבה לגבות ממני כסף ולכן ניגשתי (יותר מ3 פעמים) ליו"ר הגנת הצרכן באשקלון (וביזבזתי חצאי ימי עבודה) על מנת שיאמר לי האם הקנס תקין או שנעשה לי עוול בלקיחת הקנס המלצתו על פי חוק היתה שאסור להם לקחת את הקנס ולכן פנה אליהם במכתב עם ציון החוק וסעיפיו ולמרות זאת התעקשה החברה להשאיר את הקנס אצלה לשלוח מכתב תשובה ולהתעלם בו מהחוק המפורש
חשוב לציין שלא נאמר לנו דבר על מדיניות החברה במקרה של ביטול עיסקה ובנוסף לא חתמנו על שום מסמך הזמנה של המטבח, חוזה או כל מסמך אחר שמצויין בו דמי ביטול עיסקה.
בנוסף אציין שהכניסה העתידית לדירה היא רק בחודש אפריל 2009 ושהביטול התבצע לאחר 4 ימים בלבד כך שלהתחיל עם ביצוע המטבח הם לא התחילו ולא שלחו מודד לבית ולכן אין להם ולא היה להם הוצאות בגללי.
והחשוב מכל כאשר מגיע לקוח פוטנציאלי לחברה שכזו לקבל הצעת מחיר למטבח הוא עובר את אותו התהליך אותו עברנו אני ואישתי ולבסוף הוא מחליט האם הוא רוצה את המטבח שבנו עבורו או לא במידה והוא מחליט שלא אין הוא מחוייב לשלם דבר על "ביזבוז זמן המעצבת" כי הרי זה השירות שהחברה נותנת על מנת להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל בחברתם.
ושאלתי האם חברת רגבה צודקת בלקיחת הקנס ומה עליי לעשות על מנת לקבל בחזרה את הסכום ששילמתי
המון תודה
בזבוז זמן עוגמת נפש ועילבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מטבחי רגבה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה