פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר .< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נשר ,חיפה כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.04.06 הוזמנה שרשרת (חשבונית מס' 129704 ),שתמורתה שולמה בזיכוי .
זמן אספקה שהובטח 21 יום. למרות כל הפניות המרובות לקבלת המוצר הן לחנות והן למוקד שירות הלקוחות של ג.ר.א.ס. לא נתקבלה השרשרת בזמן, אציין כי השרשרת הוזמנה עבור אירוע שהתקיים ב - 29.05.06.
ב-07.06.06 פניתי לחנות ודרשתי את הכסף בחזרה, שכן לאחר עוגמת הנפש המרובה אינני מעוניינת עוד בשרשרת.
מאחר ובחנות הוצע לי זיכוי ולא החזר כספי כפי שביקשתי פניתי להנהלה ולמחלקת שירות לקוחות, והובטח לי שאקבל צ'ק תוך שבוע(8.06.06).
ושוב טורטרתי, השארתי הודעות אך לא קיבלתי מענה, רק לאחר שבוע נמסר לי שהצ'ק ממתין לי בחנות בקניון איילון 18.06.06, ולא כך היה.
שוב טלפונים לחברה בירורים. ושוב נשלחתי לחנות באיילון, ומצאתי שם זיכוי !
לאחר כל היחס המזלזל, עוגמת הנפש, השירות המעליב והטרטורים איני מעוניינת כלל במוצרי החברה !! ועל כן מבקשת אני החזר כספי ולא זיכוי !
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של מלוא התמורה ופיצוי הולם פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה