אי אספקת מוצר .< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נשר ,חיפה |
כתובת: |
קניון עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.04.06 הוזמנה שרשרת (חשבונית מס' 129704 ),שתמורתה שולמה בזיכוי .
זמן אספקה שהובטח 21 יום. למרות כל הפניות המרובות לקבלת המוצר הן לחנות והן למוקד שירות הלקוחות של ג.ר.א.ס. לא נתקבלה השרשרת בזמן, אציין כי השרשרת הוזמנה עבור אירוע שהתקיים ב - 29.05.06.
ב-07.06.06 פניתי לחנות ודרשתי את הכסף בחזרה, שכן לאחר עוגמת הנפש המרובה אינני מעוניינת עוד בשרשרת.
מאחר ובחנות הוצע לי זיכוי ולא החזר כספי כפי שביקשתי פניתי להנהלה ולמחלקת שירות לקוחות, והובטח לי שאקבל צ'ק תוך שבוע(8.06.06).
ושוב טורטרתי, השארתי הודעות אך לא קיבלתי מענה, רק לאחר שבוע נמסר לי שהצ'ק ממתין לי בחנות בקניון איילון 18.06.06, ולא כך היה.
שוב טלפונים לחברה בירורים. ושוב נשלחתי לחנות באיילון, ומצאתי שם זיכוי !
לאחר כל היחס המזלזל, עוגמת הנפש, השירות המעליב והטרטורים איני מעוניינת כלל במוצרי החברה !! ועל כן מבקשת אני החזר כספי ולא זיכוי !
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של מלוא התמורה ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|