פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזר כספי כי חלפו יותר מיומיים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ראש פינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר חגגתי את יום הולדתי. מס' ימים לפני התאריך רכש בעלי בגראס בראש פינה סט של שרשרת ועגילים בסך 600 ש"ח. את המתנה כאמור לי מס' ימים לאחר הרכישה, בתאריך שלי שחל בשבת. לצערי לא אהבתי את המתנה, וכאדם סביר הנחתי שיש לי מס' ימים על מנת להחליפה. 4 ימים לאחר מכן ניגשתי לחנות אולם לא מצאתי דבר אחר לטעמי, הסגנון כולו לא דיבר אליי. לכן פניתי וביקשתי את ההחזר הכספי, הסברתי למוכרת שמעולם לא קניתי אצלם ולכן לקחת זיכוי יהיה כמו לזרוק את הכסף לפח מבחינתי. ביקשתי את הבנתה אולם היא בחרה להסתתר מאחורי החוק שנותן י ו מ י י ם לביטול עסקה בתכשיטים ושלחה אותי לשירות לקוחות.
התקשרתי לשירות הלקוחות (שעובד שעתיים ביום) וענתה לי לטלפון בחורה בשם אביר, שטענה שהינה מנהלת שירות הלקוחות. מתחילת השיחה קיבלתי ממנה תשובות קרות, לא מתחשבות ויחס אנטיפטי.
הסברתי לה את כל המצב, ביקשתי שוב ושוב לקבל מחווה שירותית מהחברה, שתספוג את הסכום המינורי הזה עבורה על מנת להוציא אותי כלקוחה עם חוויה חיובית מהחברה וכמובן את שאר חברותיי ובני המשפחה שלי ששמעו על הסיפור. שום דבר לא עזר והבחורה בשלה- שוב מסתתרת מאחורי החוק. שאלתי אותה אם היא כאישה, ללא קשר לעבודתה, הייתה מעלה על דעתה יומיים לביטול עיסקה...הסברתי לה שהדבר פשוט תמוהה ולא בא להגן על הצרכן באמת ושפה המקום שלהם כחברה להעניק שירות מעבר עבור הלקוחות שלהם- שכן זוהי מהות השירות.
כמובן שהמוכרת לא טרחה לציין זאת בפני בעלי- ובמערך השירות שוב הקטינו ראש ואמרו לי "היא לא חייבת, רק אם הוא שואל"- האם זו גישה של חברה שאחד מערכיה הוא שירותיות? זו חברה שערכיה מושתתים על רווחים והכנסות בלבד!

מובן לי שכחברה הכי נוח להגיד "זה החוק"- אבל בשביל זה לא צריך מערך שירות. אם החברה בחרה להתפאר בשירות לקוחות עליה להבין שמדובר ביחס אישי, שבא להבין את הלקוח, לשמוע את הבעיה והנסיבות הספציפיות שלו ולנסות לסייע לו על מנת שיצא מרוצה- ולא להתבצר בעמדה שלך ולנהוג ולדבר ביחס נוקשה ופוגע כי החוק איתך.

מדובר בחוק דרקוני, שכן איני מכירה אדם שרוכש מתנה ומעניק אותה באותו היום, וכבר למחרת מגיעים להחזירה. מטרת החוק אינה להגן על הלקוח אלא על בעלי העסקים- החברה עומדת למבחן ויכולה לבחור האם היא גם כזו או שבראש מעייניה קודם כל הלקוחות.

מנהלת שירות הלקוחות דאגה לומר לי שאם הייתי מגיעה 3-4 ימים אחרי אולי היה על מה לדבר, ולכן שאלתי מה ההבדל בין 4 ימים או לשבוע? אם יש מקום להתגמשות האם מס' הימים הוא כזה קריטי? הרי לא הייתי טורחת לנסות לבטל את העיסקה אם לא הייתי באמת חושבת שכספנו יזרק לפח. היא כמובן לא ענתה לי והתחמקה.

על אף החוויה העגומה שעברתי, ולאחר ששמעתי שאינה היחידה שעברה חוויות כאלו עם גראס. אשמח לראות צד אחד של החברה המתעלה על עצמו, ופועל נטו למען שביעות הרצון של הלקוחות. החזרת הכסף לא תשפיע על החברה ולו במעט אולם תעשה הבדל גדול מאוד לי ולבעלי, הן כספי והן בהרגשה שנקבל.
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - שרות אתר ג.ר.א.ס. שם ותפקיד:
דנה שלום,
במענה לתלונתך בנושא החזר כספי .
משנקבע "חוק החזר כספי", רשת ג.ר.א.ס. פועלת בדיוק ע"פ האמור בחוק.
בחוק החזר כספי, לגבי תכשיטים, קבע המחוק הנחיות ברורות החזר כספי יתאפשר לתכשיט באריזתו ,מבלי שנעשה בו שימוש תוך 2 ימי עסקים ממועד רכישתו.
זו היא ההנחיה בחוק וכך פועלת רשת ג.ר.א.ס .
הבהרות בנושא מופיעות בברור בכל חנויות הרשת וכן מפורטות כנדרש על גבי חשבונית הקניה.
בקשתך להחזיר תכשיט אחרי שבוע ולקבל החזר כספי אינה עולה עם האמור בחוק ואינה בהתאם למדיניות הרשת .
בהתאם למדיניות השרות ברשת ג.ר.א.ס. באפשרותך להחליף את התכשיט בכל אחד מסניפי הרשת שבועיים ממועד הרכישה.
לחילופין באפשרותך לקבל עבור התכשיט תוך שבועיים ממועד הרכישה שובר זיכוי ולעשות בו שימוש במועד אחר בכפוף למדיניות הרשת והנחיות החוק.

נשמח לסייע לך בכל עת,

תגובה:
בהתאם למדיניות השרות ברשת ג.ר.א.ס. באפשרותך להחליף את התכשיט בכל אחד מסניפי הרשת שבועיים ממועד הרכישה.
לחילופין באפשרותך לקבל עבור התכשיט תוך שבועיים ממועד הרכישה שובר זיכוי ולעשות בו שימוש במועד אחר בכפוף למדיניות הרשת והנחיות החוק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה