פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום ואי טיפול באיסופו וביטול העסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מוצר נקנה באינטרנט וסופק לאחר כשלושה שבועות לאחר פנייה מיוזמתי בנושא תיאום מקום קבלת המוצר. לאחר קבלת המוצר פניתי לחברה במייל בצירוף תמונת המוצר הפגום. לאחר מספר דקות חזרה אליי בחורה בשם יפית שאישרה המיידית את ביטול העסקה. עבר שבוע החברה מתנערת מאיסוף המוצר וביטול מיידי של העסקה.

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה