|
|
|
|
|
|
תכשיט פגום נמצא בתיקון יותר מחודשיים...כבר פעם שלישית. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 ינואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
זו הפעם השניה שאני פונה בהקשר לאותה תלונה...הסיפור עם התכשיט החל בתאריך 21/01/2016...אחרי חצי שנה שרשרת מזהב 9 קאראט שנתה את צבעה וחרוזים שהשרשרת עוצבה מהם השתחררו..כבר חודשיים השרשרת בתיקון בפעם שלישית .שוויה 820 שקל ...והם מתנהרים מאחריות..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|