פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת סחורה פגומה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון הכוכבים בהרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
חבר שלי קנה משם טבעת אירוסין, היא הוחזרה לתיקון 3 ימים לאחר שהתקבלה כי נפלה אבן (הייתה עליה גם שריטה), בדרך מהאמן לחנות נפלה אבן בשנית, גם בשלישית שתוקנה הייתה איתה בעיה- המוכרת אמרה שהטבעת אינה ראויה לצאת מהחנות
הרשת הפגינה חוסר מקצועיות, חודשיים שלמים הטבעת עברה מתיקון לתיקון (אני מזכירה- מדובר בטבעת אירוסין, לא יצא לי אפילו לענוד אותה), כשביקשנו פיצוי על עגמת הנפש רצו לפצות אותנו בשובר של 100 ש "ח ברשת. פשוט עלבון- כל מי שמכיר את הרשת יודע כי לא ניתן לקנות דבר בסכום זה בנוסף, אין זה אפילו מכסה את הנסיעות הלוך ושוב לתיקון הטבעת. כתבנו להם מכתב כי נפגענו מהיחס שלהם והחזירו לנו מכתב המפרט כי היחס שלהם היה ללא רבב וכי הטבעת באיכות מצוינת וכי היא תימכר ללקוחות אחרים. לא משנה שלמכתב היה טון מזלזל ופוגע (אם לא די היה ביחס שלהם עד עכשיו) הם לא היו מסוגלים לקחת אחריות על העבודה שלהם וטבעת שנפלה לה אבן 3 פעמים מוגדרת על ידם כאיכותית וטובה ותימכר בשנית, אני מקווה שללקוחות העתידיים שלהם יהיה קצת יותר מזל משלנו.
לאחר שהחלטנו כי איננו סומכים על עבודתם החזרנו להם את הטבעת. טרם קיבלנו החזר כספי עליה (עברו כבר למעלה מ-4 חודשים מיום רכישתה),
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת עלות הטבעת שהוחזרה לחנות ופיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה