פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סביאות רצון ממתן השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון לב אשדוד כתובת:
לב אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שרשרת יוקרתי עם קריסטלים לפני שנה במסגרת מחיר לחברת מועדון. 11 חודשים אחרי הרכישה השרשרת נקראה ואז גיליתי שהשרשרת שעלתה 500 ש"ח מוחזקת בחוט תפירה רגיל (בעיניי זה לא איכותי). פניתי לסניף ע"מ לתקן ואז נאמר לי כי על התכשיטים של גראס אין אחריות אף פעם, החוט זה חוט מיוחד ואם אני רוצה לתקן צריך לשלם 30 ש"ח ולחכות כשבועים עד לקבלת שרשרת מתוקנת.
זה פשוט לא יתכן שקונים תכשיט ב500 ש"ח ולא מקבלים אחריות אליו אפילו יום אחד.
אני בגראס יותר לא קונה וממליצה לכל אחד לא להתקרב לשם.
כספי סוג הנזק :
לתקן שרשרת ללא תמורה פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה