פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טבעות שלא סופקה כראוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בצר לנו אנו פונים אליכם לאחר אין ספור פניות טלפוניות והבטחות שלא קוימו ואכזבה קשה משרות הלקוחות של רשת התכשיטים ג.ר.א.ס.

להלן השתלשלות הארועים כפי שחוינו.

1. בתאריך 14 ליולי רכשנו בדוכן בקניון איילון זוג טבעות לסמל ארוע בחיינו , כיוון שלא היה בנמצא
את הגודל המתאים לבת זוגתי הובטח לנו על ידי המוכרת שבימים הקרובים לאחר ביצוע ההזמנה נקבל טבעת זהה וזו תמתין לנו בקניון גבעתיים (מקום מגורינו). לאחר שהמוכרת מדדה את הגודל של האצבע.
מצ"ב חשבוניות מס קבלה 61-125475 + 61-125477 שולמו בכרטיס אשראי
אף שלקחנו טבעת אחת בלבד, אבל זה היה התנאי להזמנה, לשלם עבור 2 טבעות .

2. לאחר המתנה של חודש ושבוע וזאת לאחר שהתקשרנו לשרות לקוחות לבדוק מה קורה עם הטבעת,
אושרית מנהלת שרות הלקוחות זעמה וזעקה איך אנחנו האנשים מהמרכז לא זוכרים שיש מלחמה בצפון ובגלל זה הטבעות מתעכבות, התנצלנו על השיכחה והמשכנו להמתין.

3. בתאריך 21 לאוגוסט הגיעה סוף סוף הטבעת המיוחלת (ופה גברתי אני חוסכת ממך את כמות
השיחות ואת התשובות המזלזלות והבוטות לבקשתינו לקבל את הטבעת)
בו במקום שראינו את הטבעת אמרנו למוכרת בגבעתיים שזו לא הטבעת שהזמנו והמוכרת מוכנה להעיד שכך נאמרו והיו פני הדברים.

4. בערב כשהשוונו עם הטבעת שקנינו ב 14 ליולי נמצאו הבדלים משמעותיים מבחינת הטבעת כלומר
הטבעות לא היו זהות.
למחרת ב 22 לאוגוסט חזרנו שוב לחנות והחזרנו את הטבעות בכדי שיוצרי התכשיטים של ג.ר.א.ס
לא יהיה מקום לספק ולבילבול וביקשנו לקבל טבעת זהה לזו שהיתה אצלינו
מצ"ב – טופס שרות ללקוח.

5. כיוון שאנו מתגוררות בגבעתיים ומפעם לפעם אנו פוקדות את הקניון, נכנסנו לחנות והתעדכנו
לגבי מצב הטבעת, באחת הפעמים שוש אמרה לנו שהיא קיבלה מייל מההנהלה שהטבעות זהות
ואין מה לעשות, את הטבעות הם לא טרחו אפילו לשלוח לחנות.

6. מאז ועד לפני כמספר ימים היינו בקשר רציף עם כל המי ומי ברשת : שרית – המזכירה,
אושרית – מנהלת קשרי לקוחות , רחל – מזכירת ההנהלה וזאת ללא אפשרות להידבר עם המנהלים של הרשת גילי וארתור רענן, למרות הבטחות חוזרות ונשנות לקבל תשובות הולמות עד
לכתיבת שורות אלו לא זכינו למענה משרות הלקוחות או ההנהלה של רשת ג.ר.א.ס.


7. יש לציין שהטבעות לא נמצאות אצלינו אלא ברשת ג.ר.א.ס וזאת לאחר שבשרות הלקוחות הציעו לנו לקנות טבעת נוספת ולקבל עלי ה 50% הנחה ולזאת סרבנו בכול תוקף לא מעוניינת לרכוש אי פעם תכשיטים מרשת זו.

8. מטרת תלונה זו היא לקבל החזר כספי עבור הטבעות סך של 536 ₪ בלבד בגין הרכישה.

ברצוננו לציין את היחס המשפיל והמתנשא שזכינו לו בכל התקופה המדוברת, לא ביקשנו פיצוי עבור
עוגמת נפש , הזילזול המתמשך בסך הכול אנו רוצים את כספינו חזרה ואין לנו שום רצון או ענין
להיות בקשר עם רשת שלא מכבדת את לקוחותיה או זוכרת אותם רגע לאחר הקניה.


כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה