פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי בגין עוגמת נפש ותהליך מתמשך לקבלת המוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רצ"ב שני מכתבים שנשלחו לשירות לקוחות של חברת גראס ע"פ בקשתם , עד היום לא זכיתי להתייחסות מנכ"ל החברה , בגלל שאיני רוצה שום קשר עתידי עם החברה , איני רוצה שום זיכוי למעט קבלת החזר כספי .
יש לציין כי כבר למעלה משנה כספי נמצא אצל החברה וברשותי אין אף מוצר
אשמח אם תוכלו לעזור.

אל: חברת "גראס עיצובים"-שירות לקוחות ( נשלח לפקס' 04-8213730 ) תאריך 10/05/06
העתק : מנהלת חנות "פשוט יפה" – קניון רחובות.(נשלח לפקס' 08-9459070)


הנדון – חוסר שביעות רצון , ובקשה לקבלת החזר כספי.
טבעת שנרכשה בחנות "פשוט יפה" בקניון רחובות

במהלך חודש אוקטובר 2005 רכשתי בחנותכם בקניון רחובות טבעת שהוזמנה ע"פ דוגמא שראיתי בחנות (טבעת עם אבן אופלית שקופה).
שילמתי את מלוא הסכום בעת ההזמנה , והמתנתי לקבלת הודעה שהטבעת מוכנה .
לאחר כחודש הודיעו לי כי הטבעת מוכנה והגעתי לקבל את הטבעת. לתדהמתי ,האבן האופלית בטבעת לא הייתה שקופה כפי שהזמנתי אלא חלבית ולא הייתה דומה למה שראיתי בתצוגה.הטבעת הוחזרה למעבדה להחלפת האבן , ושוב חזרה עם אבן שונה ממה שהזמנתי .
כ – 3 פעמים טולטלה הטבעת בן החנות למעבדה עד שעברו כ – 3 חודשים עד שקיבלתי את הטבעת עם האבן שאכן הזמנתי .ענדתי את הטבעת כ- 3 שבועות והאבן נפלה מהטבעת .
מוצר שהשקעתי בו הרבה כסף כחיילת ונקנה מחברה שמכבדת את עצמה לא אמור להחזיק מעמד 3 שבועות בלבד.
הבאתי את הטבעת לחנות בידיעה שיש אחריות ,ונאמר לי שעלי לשלם על התיקון. לא הסכמתי לכך מאחר ואינני אשמה בפגימות המוצר , וביקשתי לדבר עם המנהלת .כ- 3 שבועות הייתי "במרדף" על מנת לשוחח עם המנהלת מאחר ואינני גרה ברחובות ומספר פעמים שהייתי בחנות המנהלת לא הייתה, ולא הייתה נכונות מהנציגות בחנות לתת לי את מספר הטלפון שלה .
בתאריך 17/3/06 אחת המוכרות בחנות הציעה שאשאיר את הטבעת ברשותם , היא תספר את הסיפור למנהלת , וזו תחליט מה ניתן לעשות.כעבור שבועיים הודיעו לי טלפונית שהטבעת נמסרה לתיקון , התיקון יבוצע ללא תשלום ויודיעו לי עם סיום התיקון.
בתאריך 14/4/2006 כחודש לאחר שהטבעת נמסרה לתיקון הודיעו לי לבוא לקחת את הטבעת .
הגעתי באותו יום , ולתדהמתי הטבעת שהוגשה לי הייתה שונה לחלוטין וכלל לא הייתה שלי.
המוכרת התנצלה ולקחה מידות להזמנת טבעת חדשה.
בדרכי הביתה ממורמרת ומאוכזבת לאור העובדה שהטבעת הייתה ברשותי כ-3 שבועות בלבד במהלך חצי שנה מייגעת של טרטורים וחוסר שביעות רצון מאז שנרכשה. אינני רואה איך באפשרותי לההנות מהמוצר , ולמען האמת עייפתי מלתת לכם הזדמנות נוספת ולהתאכזב שוב .
עם הגעתי הביתה , טלפנתי לחנות דיברתי עם המוכרת וביקשתי לעצור את ההזמנה וכן ביקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר . הועברתי למנהלת החנות בשם יוכי שמכירה את המקרה והתנצלה ואף טענה שתבחן אפשרות לפצות אותי . אולם מאסתי בהבטחות ושאלתי אותה אם היא יכולה להחזיר לי את כספי . לטענתה אין לה את הסמכות לכך , ולא הייתה מוכנה לתת לי שם ומס' טלפון של מי שאוכל לפנות אליו.ציינתי בפניה שוב שביקשתי לעצור את ההזמנה עד אשר ינחו אותה אחרת ואני אנסה בכוחות עצמי להגיע לגורם מוסמך יותר.
לאחר מספר ימים הודיעו לי בטלפון שהטבעת מוכנה .??..ואני יכולה לבוא לקחת אותה..
בביקור נוסף בחנות ובשיחה "קשה" עם המנהלת יוכי ציינתי בפניה שסוכם שתעצור את ההזמנה .
לטענתה ההזמנה הוקפאה , אך מאחר וההזמנה הוזנה למחשב לא היה ניתן לעצור את ההזמנה וכך הגיעה הטבעת החדשה. ואמרה " אבל מה את רוצה , זוהי בדיוק הטבעת שהזמנת" .
לא הסכמתי לקחת את המוצר , ובקשתי מס' טלפון של גורם בכיר יותר וכך קיבלתי את מס' הטלפון של שירות לקוחות שלכם.
בשיחה עם נציגת שירות לקוחות בשם רחל קיבלתי את מס' הפקס' אליו נשלח מכתב זה.
בכנות...אין ביכולתי לההנות מהטבעת שתזכיר לי כל פעם את אכזבתי הגדולה מהשירות של חברתכם (רשת גראס עיצובים) בגלל לקוח לא מרוצה וחנות אחת שכנראה "פישלה".
לכן מבקשת לפנים משורת הדין לקבל את כספי חזרה.
בתודה מראש חן לוי
רח' גומא 40 יבנה 81503
טל' נייד 052-3765719
*********************************************************************************
(מכתב שני)
אל: מנכ"ל רשת גראס

הנדון : מכתב תלונה ובקשה להחזר כספי

המכתב המצורף נשלח בפקס' לשירות לקוחות גראס האחראית על דוכני התכשיטים "פשוט יפה".
לאחר זמן קצר יחסית , התקשרה אלי נציגת שירות לקוחות בשם רחל והתעניינה בסיפורי.ציינתי בפניה כי שלחתי פקס מפורט ,אך לטענתה היא אינה בקיאה בפרטי המקרה ואינה זוכרת מה כתוב במכתב. נתבקשתי לחזור ולספר שוב את המקרה ,ולבסוף אמרה רחל כי תחזור אלי עם פרטים ומה ניתן לעשות .
עברו כחודשיים בהם התקשרתי לרחל מס' פעמים ע"מ לקבל תשובה לגבי תלונתי וכל פעם נאלצתי לחזור על סיפורי מחדש ,אך לטענת רחל הנושא עדיין בטיפול .
לאחר עוד תקופה , צלצלתי שוב לרחל ושוב סיפרתי את סיפורי ,והפעם טענה רחל שתלונתי נמצאת בטיפול אצל נציגת אחרת בשם אושרית , והועברתי טלפונית אליה.
בייאוש וכעס רב ביקשתי את אושרית מה התשובה בנושא תלונתי,אך למרבה הפלא לא היה לה מושג מי אני ,מה אני רוצה ולמה אני פונה אליה .
נאלצתי שוב לחזור על סיפורי ,מאחר ואושרית טענה כי זוהי הפעם הראשונה שהיא שומעת סיפור זה .
אינני יודעת מה עלה בגורל הפקס' ששלחתי ובוודאי אינני יודעת למה היה צורך להעביר אותי מיד ליד מבלי לקבל טיפול הולם משירות לקוחות .
כמובן אושרית בקשה ממני לשלוח שוב את הפקס' ע"מ שתוכל לטפל בתלונתי כראוי .
לאחר כחודש חזרה אלי אושרית ואמרה לי שהפתרון לתלונתי הוא לתת לי את הטבעת שהוזמנה שנית בניגוד לבקשתי, ובנוסף אקבל פיצוי שהוא זיכוי בסך 50 ₪ ברכישה עתידית ברשת גראס.
פתרון זה הכעיס אותי אף יותר כי חזרתי והדגשתי כי אין אני רוצה לקבל מוצר שלא הזמנתי ,וכל פעם שאביט בו אזכור את עוגמת נפש שנגרמה לי ע"י חברתכם ,עוד נותנים לי זיכוי של 50 ₪ (שאין מוצר שניתן לרכוש בחברתכם בסכום כזה) ע"מ להמשיך ולרכוש בחברתכם שאינני רוצה להמשיך ולרכוש ממנה !!!
אמרתי לאושרית באותה שיחה שפתרון זה אינו מקובל עלי ואינני מעוניינת בשום פיצוי
ובלבד שאקבל את כספי חזרה. אושרית אמרה שתנסה לראות אם ניתן לשנות החלטה זו באישור מנכ"ל הרשת.
כעבור חודשיים ראיתי שאין שום התייחסות לנושא ואף אחד לא חוזר אלי , חזרתי לרוטינת הרדיפה אחר שירות לקוחות בכוונה לקבל תשובה סופית לבקשתי. כך המשכתי כשלושה שבועות , עד שקיבלתי הודעה קולית בטלפון שהטבעת שלי מחכה לי וכן הזיכוי הכספי בסך 50 ₪ ועלי לבוא ולקחת .
האם אני כלקוח לא צד בעסקה ? הרי לאורך כל הסיפור המתיש הזה ביקשתי א' וחברת גראס עשתה ב' . הצלחתי להשיג שוב את אושרית ובהיותי סוערת ונרגשת מכל חווית הרכישה המקוללת הזו ,הודיעה לי אושרית שהנושא עבר דרך המנכ"ל וזוהי תשובתו האחרונה והסופית להכריח אותי לקחת את הטבעת "ולהתפנק" ב – 50 ₪ זיכוי.
אין ברצוני עוד להמשיך במשחק הזה , כל מה שרציתי, זה לקנות לעצמי מתנת שחרור מהצבא אך במקום זאת גיליתי שעברה כבר שנה שלמה מאז שחרורי שבה שלמתי כסף לחברה גדולה שחשבתי שמכבדת את עצמה , ולא קיבלתי ממנה דבר מלבד טרטור ,אכזבה,ייאוש ועוגמת נפש וזאת בנוסף לשירות נוראי לאורך כל הדרך.
אני חושבת שלאור העוול ועוגמת הנפש שנעשו לי לאורך כל השנה שחלפה המינימום שניתן לבקש את כספי 139 ₪ חזרה , כסף שחסכתי כחיילת ע"מ לקנות לעצמי מתנת שחרור נחמדה שהפכה לסיוט נורא.

אודה לך אם תתייחס למכתב זה.





נשלח לפקס' מס' 04-8213730 בכבוד רב
חן לוי
עוגמת נפש + חוסר שביעות רצון מהשירות סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה