פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיט לא אמין וניצול כספי של לקוחות על תיקונים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גרנד קניון נו"ש חיפה מנהל השירות: שרון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב לאתר "תלונה",
להלן רצף של תכתובת בקשר לתכשיט שנקרע משום שהיה לא אמין.
אשמח לקבל תגובתכם בקשר ליחס המפעל לטענתי.
בתודה מראש,
חדווה רוזנברג

שלום רב,
מר דני שדה,
כתב "תופעה צרכנית מרגיזה" ב"ידיעות אחרונות",
שלום רב,

אשמח מאד אם אוכל לקבל תגובתך לכל התכתובת הרצופה להלן כשבעיקרה היא יותר חד צדדית. ממנהל שירות לקוחות גראס, לא קבלתי תשובה.
נגשתי לחנות לראות את השרשרת המתוקנת והסתבר ששוב האבנים מושחלות על חוט פשוט (דומה לחוט רקמה משוח בשעווה) שיש סיכוי רב ששוב יקרע תוך פרק זמן דומה.
בתודה מראש
ובברכת חג אורים שמח,
חדווה רוזנברג




----- Original Message -----
From: Hedva Rosenberg
To: מנהל שרות
Cc: [email protected]
Sent: Tuesday, December 27, 2005 9:43 AM
Subject: Re: תלונה לגראס


שלום רב,
מנהל שירות-גראס,
ב-12.12.05 בהתאם לבקשתך שלחתי לך את כל הפרטים שביקשת :
"תודה!! להלן תאור הפריט "שר' ציטרין, כסף וסמוקי טופז
שובר הזמנה 25000235 גרנד קניון-נו"ש
בברכה, חדווה רוזנברג"
בתאריך ה- 19.12.05 משלא נעניתי, שלחתי שוב בקשה בזו הלשון:
"בהתאם לבקשתכם, שלחתי את הפרטים שצויינו על גבי טופס המשלוח לתיקון
ועד היום לא קיבלתי תשובתכם. עדיין מצפה
בברכה, חדווה "

האם לזה אתם קוראים "שירות מכל הלב?"

בקרתי בחנויות גראס ושירות העובדות ללקוחות טוב, אבל הן עומדות חסרות אונים מול מצוקתן של אלה שתכשיטיהן נפרמו. הייתי עדה ל-2 נשים שהגיעו ויצאו מאד מאוכזבות מהעובדה שהתבקשו לשלם 25 ש"ח עבור כל תיקון, כשלאחת מהן זה קרה בפעם השנייה לאותו תכשיט. שתקתי ולא התערבתי, למרות שיכולתי לעודדן למחות עמי על הניצול.

אני שולחת תלונתי זו גם למר דני שדה כתב "תופעה צרכנית מרגיזה" מעיתון ידיעות אחרונות.

בברכת חג אורים שמח,
חדווה רוזנברג






----- Original Message -----
From: מנהל שרות
To: [email protected]
Sent: Sunday, December 11, 2005 2:16 PM
Subject: RE: תלונה לגראס






שרות מכל הלב



"גם תכשיט לפעמים מתקלקל .

לעיתים זה הזמן ,לעיתים המוצר ,

לעיתים תשומת לב ולעיתים סתם נשבר " מתוך אמנת השרות בגראס המצורפת.



גב חדווה רוזנברג הנכבדה

על פי מדניות השרות בגראס .אנו עושים ונעשה הכל להשיב כל תכשיט, בכל עת ,למצבו כחדש .

ע"פ מדיניות זו, העלות הישירה בלבד לשרות יחודי זה נגבית ומוחזרת בחזרה ללקוחות בשובר זיכוי

"שרות מכל הלב " .

אודה לך באם תוכלי להחזיר במיל חוזר את מס טופס השרות ו/או קוד התכשיט .

מיד עם קבלתם אוכל להשיב ולפרט לגופו של ענין.







בברכה - מנהל שרות והזמנות

אנחנו מחויבים לשרות.



-----Original Message-----
From: Hedva Rosenberg [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, December 08, 2005 10:53 AM
To: שרון
Subject: תלונה





לחברת גראס,



שלום רב!







שמי, חדווה רוזנברג והנני לקוחה ותיקה ונאמנה "למדי" למוצריכם.



לאחרונה, התאכזבתי מאד מאופן טיפולכם במוצר שנפגם. תכשיט (עדי לצוואר) שנרכש לפני כשנתיים, נשמט מצווארי ונפרם ולמזלי לא ברחוב אלא בחדרי

וכך אף פריט לא אבד.

לדעתי ולדעת מומחים ששאלתי, רמת העבודה והגימור היו, מן הסתם, ברמת גימור נמוכה ולא גבוהה כפי שאתם מצהירים ללקוחותיכם.

מסרתי את התכשיט לתיקון. אכן התקבל בסבר פנים נחמד, אבל נאמר לי שאצטרך לשלם סכום של 25 ש"ח.

לא ראוי ולא נכון לדרוש זאת!!!

אני מוחה על כך ומבקשת תשובתכם.

בברכה,

חדווה רוזנברג


***********************************************************************************
This footnote confirms that this email message has been scanned by
.
************************************************************************************




עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה