|
|
|
|
|
|
ששרשרת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חיפה |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שרשרת דימוי מטבעות בחנות "גראס" בקניון חיפה בכל פעם שאני עונדת
אני צריכה להתיר קשרים וזה לוקח המון זמן ועצבים.
|
אנא אם ניתן החליפו לי בשרשרת אחרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית דמבו - מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
1. כל התכשיטים הנרכשים ברשת ג.ר.א.ס מיוצרים בתהליכי יצור מסודרים וקבועים ברשת.
2. תכשיטים טרם מכירת לחנויות עוברים תהליך בקרת איכות קפדנית , התאמת מפרט היצור ומכירת תכשיט חדש ותקין בכל אחד מסניפי הרשת.
3. על מנת לבדוק הטענה, נודה באם הלקוחה תשלח את התכשיט אל מרכז הרשת לבדיקה , ניתן להעבירו דרך אחת החנויות.
4. עם קבלת התכשיט ובדיקתו נשיבה.
5. כמו כן, נודה באם תציין את מועד הרכישה ואת מספר החשבונית.
בברכה
שרית - ג.ר.א.ס |
תגובה: |
שליחת השרשרת אל מרכז השירות דרך החנויות + חשבונית הקניה ומועד הרכישה.
בתום הבדיקה, נשיב.
בברכה
שרית -ג.ר.א.ס |
פתרון: |
|
|
|