פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ששרשרת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שרשרת דימוי מטבעות בחנות "גראס" בקניון חיפה בכל פעם שאני עונדת
אני צריכה להתיר קשרים וזה לוקח המון זמן ועצבים.
אנא אם ניתן החליפו לי בשרשרת אחרת פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
1. כל התכשיטים הנרכשים ברשת ג.ר.א.ס מיוצרים בתהליכי יצור מסודרים וקבועים ברשת.
2. תכשיטים טרם מכירת לחנויות עוברים תהליך בקרת איכות קפדנית , התאמת מפרט היצור ומכירת תכשיט חדש ותקין בכל אחד מסניפי הרשת.
3. על מנת לבדוק הטענה, נודה באם הלקוחה תשלח את התכשיט אל מרכז הרשת לבדיקה , ניתן להעבירו דרך אחת החנויות.
4. עם קבלת התכשיט ובדיקתו נשיבה.
5. כמו כן, נודה באם תציין את מועד הרכישה ואת מספר החשבונית.

בברכה
שרית - ג.ר.א.ס
תגובה:
שליחת השרשרת אל מרכז השירות דרך החנויות + חשבונית הקניה ומועד הרכישה.
בתום הבדיקה, נשיב.

בברכה
שרית -ג.ר.א.ס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה