פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת שעברה רק תיקונים ללא הועיל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מעלה אדומים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 8 חודשים קיבלתי מתנה מגראס מאחר שלא אהבתי החלפתי, והוספתי את רוב התשלום מכספי לשרשת יוקרתית עם אבן אמטיסט ויהלומים עם חישוק,
לא עבר שבוע החישוק מתפורר ודוקר את הצואר, מסרתי לתיקון, מאז ארבע פעמים התיקון, "כוסות רוח למת " ותרמית, שרשרת של כמעט 5000 ש"ח כמו צעצוע.
החליטו להחליף לי את החישוק לשרשרת רגילה שלא יתפורר, לתדהמתי קיבלתי שרשרשרת שהעובי שלה כמו חוט תפירה. והעין לא רואה אותה מרוב שהיא דקה.
5000 ש"ח ואפילו לא מ"ג שרשרת , הרגשתי שפשוט רמאים ועשו ממני צחוק,
לא נהנתי מנהשרשרת אפילו שבוע בושה וחרפה לחברה שקניתי ומשפחתי קונה מתנות וזה היחס.
אני דורשת לקבל זיכוי על הסכום
ולא מעונינית בשרשרת שעברה רק תיקונים
תודה דליה סיקרון
[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
דליה שלום רב,

1.ראשית ובטרם התייחסותי לפנייתך לגופו של עניין אציין, כי השרשרת נשוא פנייתך נרכשה ביום 23.3.2010 . רכישת השרשרת בוצעה לאחר החלפת תכשיט אותו רכשת במסגרת הנחת יום הולדת השמורה לחברי מועדון הלקוחות של רשת ג.ר.א.ס.

2.כל התכשיטים ברשת ג.ר.א.ס. מיוצרים בתהליכי יצור מסודרים וקבועים ברשת. מכלול התכשיטים הנמכרים בחנות הרשת עוברים, בטרם מכירתם, הליכי בקרה מוקפדים.


3.התכשיט נשוא פנייתך יוצר מכבל זהב 14 קראט ועליו שובץ תליון. לצערנו, לאחר מכירת כמות מצומצמת של תכשיטים הזהים לתכשיט אותו רכשת, נתגלה כי לעיתים אחד מחוטי הזהב המרכיבים את הכבל משתחרר וגורם לאי נעימות. לאור עובדה זו, נאספו כל התכשיטים מדגם זה מחנויות הרשת וכבל הזהב הוחלף לשרשרת זהב 14 קראט זהה במחירה לכבל הזהב.

4. רשת ג.ר.א.ס אשר חרטה על דיגלה את נושא הדאגה לרווחת לקוחותיה ומקפידה, לאורך שנים, למכור מוצרים איכותיים בלבד, ועושה ככול יכולתה כדי להבטיח שמקרים דומים לא יקרו בעתיד.

5.על מנת לתקן ולייעל את חוויית השירות מציעה הרשת כי תחליפי את התכשיט לכל תכשיט אחר ממלאי החנות, בכפוף למחיר המוצר המקורי או לחילופין, תאפשר החברה הנפקת שובר זיכוי על מלוא התשלום ששולם ע"י בגין התכשיט.

6.אודה על קבלת עדכון בדבר איזה מהאלטרנטיבות המוצעות לך מתאימה לך, וכן באיזה מסניפי הרשת תבקשי לממש את זכאותך.


7.בהזדמנות זו מאחלת לך חברת ג.ר.א.ס שנה טובה וחג שמח.

תגובה:
דליה שלום רב,


1.ראשית ובטרם התייחסותי לפנייתך לגופו של עניין אציין, כי השרשרת נשוא פנייתך נרכשה ביום 23.3.2010 . רכישת השרשרת בוצעה לאחר החלפת תכשיט אותו רכשת במסגרת הנחת יום הולדת השמורה לחברי מועדון הלקוחות של רשת ג.ר.א.ס.

2.כל התכשיטים ברשת ג.ר.א.ס. מיוצרים בתהליכי יצור מסודרים וקבועים ברשת. מכלול התכשיטים הנמכרים בחנות הרשת עוברים, בטרם מכירתם, הליכי בקרה מוקפדים.


3.התכשיט נשוא פנייתך יוצר מכבל זהב 14 קראט ועליו שובץ תליון. לצערנו, לאחר מכירת כמות מצומצמת של תכשיטים הזהים לתכשיט אותו רכשת, נתגלה כי לעיתים אחד מחוטי הזהב המרכיבים את הכבל משתחרר וגורם לאי נעימות. לאור עובדה זו, נאספו כל התכשיטים מדגם זה מחנויות הרשת וכבל הזהב הוחלף לשרשרת זהב 14 קראט זהה במחירה לכבל הזהב.

4.רשת ג.ר.א.ס אשר חרטה על דיגלה את נושא הדאגה לרווחת לקוחותיה ומקפידה, לאורך שנים, למכור מוצרים איכותיים בלבד, ועושה ככול יכולתה כדי להבטיח שמקרים דומים לא יקרו בעתיד.

5.על מנת לתקן ולייעל את חוויית השירות מציעה הרשת כי תחליפי את התכשיט לכל תכשיט אחר ממלאי החנות, בכפוף למחיר המוצר המקורי או לחילופין, תאפשר החברה הנפקת שובר זיכוי על מלוא התשלום ששולם ע"י בגין התכשיט.

6.אודה על קבלת עדכון בדבר איזה מהאלטרנטיבות המוצעות לך מתאימה לך, וכן באיזה מסניפי הרשת תבקשי לממש את זכאותך.


7.בהזדמנות זו מאחלת לך חברת ג.ר.א.ס שנה טובה וחג שמח.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה