פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תליון שנפל משרשרת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/09/2011 אני ומשפחתי הגענו לחנות ג.ר.א.ס החדשה בקניון עזריאלי בעיר עכו על מנת לרכוש לכבוד יום הולדתי, שחל בתאריך 09/09, שרשרת וצמיד.
ביום שישי ה- 30/09/2011 הבחנתי שהתליון לא נמצא על השרשרת, שהייתה תלויה על צווארי. כנראה שהתליון לא היה תלוי היטב על השרשרת.
ביום א' ה-02/10 הגעתי לחנות ג.ר.א.ס בקריון קרית ביאליק ושם הפנו אותי לשרות הלקוחות. לאחר שיחתי עם אבי ותמי משירות הלקוחות, נאמר לי שהמנהלת החליטה לאשר לי לרכוש את התליון שאבד בהנחה של 15%. תשובה זו איננה מקובלת עלי כלל.
זו פעם ראשונה שאני קונה בג.ר.א.ס במחיר כה גבוה ורק לפני פחות מחודש ימים, ובנוסף זו הייתה מתנת יום הולדתי.

אני מאוכזבת מאוד מרשת ג.ר.א.ס וזו פעם אחרונה שאני קונה שם. לא אמליץ לאף אחד ממכריי לקנות ברשת ג.ר.א.ס

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או תליון זהה לזה שאבד!!! פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
הפניה התקבלה . תגובתנו נמסרה למדור במייל חוזר. תגובה:
הפניה התקבלה - תגובתנו נמסרה במייל חוזר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה