פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מתנה שקיבלתי ליום יולדת באיחור בשויי 1200 ש"ח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הגדול - פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.09.11 קנה לי בעלי (המקסים וכניראה גם התמים) שרשרת וצמיד (לא תואמים) ליום הולדתי שחל בסוכות. לצערי השרשרת והצמיד לא מצאו חן בעיניי ולכן באותו יום שקיבלתי את המתנה, כאמור תאריך יום הולדתי (16.10.11) הגעתי לקניון להחלפת המוצר. היות ולא מצאתי דבר אחר שמצא חן בעייני (חיפשתי גם בשתי חניות אחרות גדולות יותר) סיפרתי למוכרת שבעלי אמנם רכש את המוצר בספטמבר אך נתן לי אותו רק היום (אגב, לדבריו שיתף את המוכרת שעזרה לו לקנות, שיום הולדתי חל בסוכות והיא הרגיע אותו ואמרה שהכל יהיה בסדר) ביקשתי שלפנים משורת הדין שתחזיר לי את כספי על מנת שאוכל לקנות לעצמי תכשיט במקום אחר לטעמי. היא הפנתה אותי לשרות הלקוחות.
אני חייבת לומר שהופתעתי מהיחס של גברת תמי משרות לקוחות שהסבירה לי באטימות שיש חוק וכך הם נוהגים (עם 3 סימני קריאה) ניסיתי להסביר לה שחבל שמתנה בשויי 1200 ש"ח וכוונה כל כך יפה של בן זוג תהפוך לוייכוח ביננו היות ואני (לצערי) לא מתחברת לעיצוב של תכשיטי הרשת. הסבתי את צומת ליבה לעניין תאריך יום הולדתי החל בסוכות והסברתי לה בעדינות כי לדעתי אותה מוכרת ניסתה ניסתה "למכור" בכל מחיר בידיעה שבעלי רוצה לשמח אותי (אגב, סט המוצרים שקנה בהמלצתה אפילו לא תואמים!!) הצעתה הייתה שאקבל זיכוי בשיוו 1200 ש"ח ואעביר אותו למישהו אחר כמתנה (?!?) ואם תשובתה אינה מוצאת חן בעניי המליצה לי לפנות באמצעים אחרים אך הבטיחה שזו התשובה שאקבל בכל מקרה.... היא ציינה שגברת גילי המשמשת בתפקיד בכיר יותר, היא זו שקיבלה את ההחלטה אבל לא תוכל לדבר איתי אישית כי היא מאוד מאוד עסוקה.
בקשתי היא (ואני יודעת שהיא לפנים משורת הדין) להחזר כספי ע"מ שאוכל להנות ממתנת יום הולדת של בעלי. תודה מראש. מיטל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לפנים משורת הדין בהתיחחס לתאריך יום ההולדת. פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
המכתב התקבל ברשת. תגובתנו נמסרה במייל חוזר למשרדי החברה תגובה:
תגובתנו נמסרה במייל חוזר למשרדי החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה