פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת משלוח בזמן הנדרש נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון ודן פנורמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.12.2011 בעלי רכש לכבוד יום-הולדתי שני זוגות עגילים שהיו במבצע 1+1לחברי מועדון לכן הצטרפתי למועדונכם(ע"פ המוכרת המבצע היה אמור להסתיים באותו יום אך לאחר מכן נודע לי שלמחרת המבצע נפתח לכלל הציבור הרחב).
את אחד העגילים קיבלנו בחנות והשני הוזמן, כאשר הובטח לנו לקבל אותו ב-11.12.2011 בסניף דן פנורמה.
ב-9.12.2011 הגעתי לסניף של דן פנורמה במטרה לבטל את העסקה(מכיוון שהיה ידוע לי שניתן לבטל את העסקה עד שבעה ימים לאחר שבוצעה) לאחר שהתברר לי שחברתי קנתה את אותם זוג עגילים שהזמנתי בחצי מחיר לקראת יום הולדתה.כשהגעתי לשם המוכרת סירבה לבטל את העסקה מהסיבה שהמוצר עדיין לא הגיע ושהמנהלת לא נמצאת בעבודה בימי שישי ורק באפשרותה של המנהלת אפשר לעשות משהו בנדון,בנוסף היא הבטיחה לי שהעגילים יגיעו ב-15.12.2011.ב-15.12.2011 שוחחתי עם אותה מוכרת בטלפון וקיבלתי עוד הבטחה:שהעגילים יגיעו ב-18.12.2011 ושהמנהלת עדיין לא נמצאת והמליצה לי לפנות לסניף בגרנד קניון בו ביצעתי את העסקה (לדעתי זהו טרטור).
עד היום לא קיבלתי את התכשיט לכן,אני מרגישה ממורמרת.
נפגעתי משתי סיבות:
1.לא קיבלתי שום הנחה ליום הולדתי שהיה מגיע לי מהיותי חברת מועדון.
2.לא קיבלתי את התכשיט בזמן למסיבת יום הולדתי.
אני דורשת לבטל את העסקה בהקדם האפשרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
אנו נדאג להחזיר את התשלום כנדרש ועל פי חוק . תגובתנו לנדון תינתן במייל ישירות ללקוחה תגובה:
אנו נדאג להחזיר את התשלום כנדרש ועל פי חוק . תגובתנו לנדון תינתן במייל ישירות ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה