פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס ללקוח- לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שד' רוטשילד 40 חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 2011\12\28 הזמנתי בחנות גראס בחדרה עגילים מסוג : 94 עג צ. זהב קורל ג'ייד+ זר@ . במקום הסבירו לי כי לכבוד החנוכה אני מקבלת מתנה של 200ש"ח לקניית פריט נוסף. במקום הזמנתי גם את הטבעת מאותו הסוג 94 טב צ. זהב קורל וג'יד @
כל הפריטים הוזמנו ואני שילמתי באשראי במקום על העגילים , והטבעת הייתה מתנה .
בהמשך התקשרה אלי עובדת גראס לומר כי הטבעת שבקשתי מהווה בעיה ואין היא יודעת כרגע איפה זה עומד - כלומר היא תבדוק את הנושא.
כעבור יותר מיומיים העובדת התקשרה ואמרה כי אין אפשרות לרכוש את הטבעת- אזלה מהמלאי . ב2012\01\04 אני הגעתי שוב לגראס בחדרה וביקשתי את כספי חזרה . בטענה כי אם אין לי סט כפי שהובטח של עגילים וטבעת אינני רוצה לקנות בכלל. המוכרת התקשרה למנהלת שלה וענתה לי בשמה כי לא ניתן לקבל את הכסף חזרה מאחר וכבר עברו 48 שעות מאז הקנייה. אני יכולה לקבל זיכוי רק על הקניה ולא על המתנה או לבחור תכשיט חדש . מאחר וראיתי שאין פתרון שאלתי את המוכרת עד מתי הדוכן עובד והיא ענתה עד 21:00.
מאחר ואני עובדת הרבה ואין לי זמן באותו היום בסיום עבודתי בקניון חדרה ניגשתי לדוכן וזה היה 20:50 וראיתי כי המוכרת כבר נעלה את כל עמדות התכשיטים. ביקשתי ממנה לבחור תכשיט חדש ושתפתח רק את העמדה עם העגילים שבחרתי. המוכרת אמרה כי כבר סגרה את הכל ואיננה מעוניינת לפתוח את העמדות ומול העיניים שלי סגרה את המחשב והסתובבה ממני.
1. אני לא אשמה בסיטואציה ובזמן שהיא לקחה ולכן לא יכולתי לפנות לגראס תוך 48 שעות . ואני עדיין רוצה את כספי חזרה.
2. השרות שקיבלתי היה לקוי ביותר ואין ברצוני לקנות בגראס שוב
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור הרכישה פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
מבדיקת המקרה עולה כי הלקוחה לא הגיעה לחנות בשעה 20:50, אלא בשעה 21:00 אחרי סגירת החנות שלה. אם הלקוחה היתה מגיעה במועד שציינה, היא היתה מקבלת את השירות הנדרש והיעיל.
כמו כן, למרות שחוק החזר כספי מחייב החזר לתכשיט שנרכש עד 48 שעות , בקיזוז עמלות על פי חוק, נמסר ללקוחה (טרם שליחת מכתבה זה, כנראה) כי כספה יוחזר לה במלואו ללא קיזוז העמלות.

בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס.
תגובה:
מבדיקת המקרה עולה כי הלקוחה לא הגיעה לחנות בשעה 20:50, אלא בשעה 21:00 אחרי סגירת החנות שלה. אם הלקוחה היתה מגיעה במועד שציינה, היא היתה מקבלת את השירות הנדרש והיעיל.
כמו כן, למרות שחוק החזר כספי מחייב החזר לתכשיט שנרכש עד 48 שעות , בקיזוז עמלות על פי חוק, נמסר ללקוחה (טרם שליחת מכתבה זה, כנראה) כי כספה יוחזר לה במלואו ללא קיזוז העמלות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה