פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תליון פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רכישה באינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי שרשרת באינטרנט. מס' 24307. התליון בעל לולאה פתוחה והוא התנתק מהשרשרת. בני בן החודשיים אחז בשרשרת כשהחזקתי אותו ומצאתי את התליון בכף ידו. במזל הוא לא בלע ונחנק מהתליון. בדקתי את התליון ומצאתי שהלולאה שאמורה לחבר אותו לשרשרת פתוחה וכל דבר יכול לנתק אותו מהשרשרת. פניתי לאתר בבקשה לטפל בענין ונמסרה לי תשובה גנרית שאומרת שאני לא יודעת לענוד שרשרת ושהשרשרת תקינה.
כספי סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
דמבו שרית - מנהלת אתר שם ותפקיד:
הלקוחה נתבקשה לשלוח את השרשרת, אל מרכז הרשת לבדיקה.
עם קבלת השרשרת ובדיקתה, נשיב תשובתנו ללקוחה.
תגובה:
הלקוחה נתבקשה לשלוח את השרשרת, אל מרכז הרשת לבדיקה.
עם קבלת השרשרת ובדיקתה, נשיב תשובתנו ללקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה