פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בזיוון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
וכך סיפור המעשה...
האמת היא שחשבתי לתומי שאני היחיד שזה קורה לו אבל כ
לפני כשלושה חודשים קניתי מחנות גראס בגראנד קניון בחיפה 2 שעונים מתנה לאשתי ליום ההולדת. שניהם היו צריכים הקטנה של חוליה. עבודה פשוטה לכאורה שאורכת מקס' 20 דקות. מה גם שגיליתי שהמפעל בנשר מרחק של כמה ק"מ בודדים מהגראנד קניון.. אמרו לי שזה יקח 3 שבועות, עד כאן הכל בסדר ולגיטימי.
חודש עבר, אף אחד מהשעונים לא הגיע. אחרי שהתקשרתי וקצת התעצבנתי אמרו שהגיע שעון אחד (אם כבר הגיע אז למה רק אחד??), אשתי נסעה להביא אותו מהחנות. מסתבר שהתיקון לא היה טוב, הקטינו יותר מדי את החוליות, שלחו שוב לתיקון, היא ביקשה מהמוכרת שתכתוב להם שיתקנו גם את השני לפי מה שביקשה מראש, אך הם כמובן לא הואילו בטובם ללמוד את הלקח הפשוט, שלושה שבועות עברו, חזרו 2 השעונים אבל כאמור רק אחד טוב... השני נשלח לתיקון ולא חזר עד היום!!
לפני שבועיים ממש התעצבנתי.. התקשרתי לשירות לקוחות, שבאופן קבוע לא עונה, לאחר שכבר התנסיתי בעבר, הפעם התעקשתי להשאר על הקו ולהמתין.. 20 דק.. בסוף דיברתי עם מישהי (מפאת כבודה לא נציין שמה), היא הבטיחה שתבדוק את זה ותחזור אלי יומיים אח"כ, עברו שבועיים וחצי והיא לא חזרה, על השירות כבר דיברנו?? התקשרתי עוד כמה פעמים מאז, אבל כאמור להשיג את שירות הלקוחות של גראס בשעות שנוחות גם לי, זה פשוט סיוט!!
אגב, כשהתקשרתי בפעם השניה ביקשתי שישלחו אלי גם את החוליות שקיצרו, שילמתי עליהם לא? הנציגה הבטיחה שישלחו, ברור לכם שהן לא הגיעו עד היום..
עובר עוד שבוע ועוד שבוע ואנחנו כבר שלושה חודשים אחרי הקניה, כשבסך הכל הם התבקשו לבצע פעולה די פשוטה במפעל שנמצא כמה ק"מ מהחנות..
היום אשתי הלכה להביא את השעון השני לאחר שתוקן לכאורה, ברור לכם שהתיקון לא טוב, אז שוב שלחנו את זה ושוב נחכה 3 שבועות ככה כנראה עד היום הולדת הבא... אז כמובן כבר לא נלך לגראס...
אה... שכחתי לציין משהו חשוב, באחת השיחות גראס הבטיחו לי "מחווה" על עוגמת הנפש (לא יודע למה הם קוראים לזה מחווה כאילו הם עושים לי טובה, זה פיצוי!!!).. אתם לא רוצים לדעת מה גודלו... אבל בוא נגיד שאפילו את כל הנסיעות כל פעם לגראנד קניון כדי להביא את השעון (שבעצם לא הבאנו עד היום...) הפיצוי לא מכסה... 50 ש"ח. זה מה שיש לרשת גראס הגדולה להציע על עוגמת נפש שמתמשכת כבר אוטוטו 4 חודשים...

בטח עכשיו שרית תכתוב בתגובה שטיפלנו וכו וכו ויצרנו קשר עם הלקוח במייל ובלה בלה בלה.. (אגב, מכתב בסגנון הזה נשלח אליה לפני כשלושה שבועות, לא השתנה הרבה מאז...) אני מקווה שאתם כבר מבינים מה זה אומר שהם טיפלו... 4 חודשים ו 50 ש"ח..

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
רשת ג.ר.א.ס חרטה על דיגלה את נושא הדאגה לצרכי קהל לקוחותיה ובכלל זה מקפידה על מכירת מוצרים באיכות גבוהה ומתן שירות מהדרגה הראשונה.
טענת הלקוח בבדיקה ובטיפול יסודי של הרשת. תגובתנו למקרה ודרך הטיפול והפיצוי יועברו ללקוח על ידי מחלקת השירות של חברתנו.
תגובה:
רשת ג.ר.א.ס חרטה על דיגלה את נושא הדאגה לצרכי קהל לקוחותיה ובכלל זה מקפידה על מכירת מוצרים באיכות גבוהה ומתן שירות מהדרגה הראשונה.
טענת הלקוח בבדיקה ובטיפול יסודי של הרשת. תגובתנו למקרה ודרך הטיפול והפיצוי יועברו ללקוח על ידי מחלקת השירות של חברתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה