פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי זוג עגילי זהב בסניף ג.ר.א.ס ברעננה בסכום של כשמונה מאות שקלים. לפני מספר חודשים נשבר חלקו התלוי של אחד העגילים, החלק שעליו נמצאת האבן. כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת, העגיל נשבר כתוצאה מצורת עיצובו או מהחומרים בהם השתמשו לעיצובו, שכן, זה אינו שבר הנובע מבלאי, או מטיפול לא ראוי. פניתי לסניף ברעננה, בו רכשתי את העגילים וביקשתי לתקן את העגיל הפגום, או להחליפו בחדש. נציגת המכירות שבחנות אמרה כי אין הדבר משנה כיצד נשבר העגיל, החנות לא תתקנו על חשבונה כיוון שעברה מעל לשנה מיום הקנייה.
אציין, כי הייתי חברה במועדון הלקוחות של ג.ר.א.ס במשך שנים רבות. התכשיטים והעיצובים אכן יפים במיוחד אולם, בפעמים הספורות בהן הייתי צריכה את שירותי החנות נתקלתי ברמת שירות לקוחות ירודה, יחס מזלזל ואי רצון בולט להמשיך לשרת אותי, כלקוחה, לאחר שכבר רכשתי את המוצר. אי לכך, בשנה שעברה עזבתי את מועדון הלקוחות של החברה.
בניגוד לתדמית האיכותית אותה מנסה ליצור לעצמה החברה, העגיל שבידי נשבר כתוצאה מאיכות עיצוב נמוכה. כאשר אני רוכשת תכשיטים מרשת בעלת סניפים רבים, שמחיריה אינם זולים כלל וכלל, אני מצפה כי אקבל תמורה עבור המחיר. אמנם עיצוביה של רשת ג.ר.א.ס הם יפים, אך ניתן למצוא תכשיטים יפים בחנויות רבות, הדבר המבדיל בין החנויות השונות, ובכך גם משפיע על המחירים, הוא איכות חומרי הגלם ומקצועיות העיצוב. כאשר אני רוכשת זוג עגילים במחיר של שמונה מאות שקלים, ברור מאליו כי אינני מצפה לתכשיט "חד שנתי" שישבר לאחר שנה ויהיה חסר שימוש.
אני מזועזעת מהגישה בה נוקטת הרשת, המרשה לעצמה לדרוש מחירים גבוהים ללא האיכות או רמת השירות שתצדיק מחירים אלו. אם הייתי מעוניינת בעגילים אותם אוכל לענוד למשך תקופה של שנה, לא הייתי משקיעה בתכשיטים מחנות "איכותית" כביכול, אלא הייתי קונה תכשיטים זולים במאה שקלים, כפי שניתן למצוא בכל דוכן תכשיטים בקניון.
קשה לי להאמין שלאחר ניסיון זה אחזור אי פעם לחברות במועדון הלקוחות של ג.ר.א.ס. אני דורשת מהחברה שתפעל על פי חובתה לצרכנים וללקוחותיה ושתחזיר לי את כספי בתמורה לזוג העגילים, או, לחילופין, כי תחליף את העגיל הפגום בעגיל חדש.

מצפה לתשובתכם המהירה.
ריקי ויצהנדלר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או החלפה בחדש פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתה של הלקוחה, באתר הבית, נתבקשה הלקוחה לשלוח את העגילים לבדיקה במרכז השירות. עם קבלת העגילים, תינתן תשובתנו ללקוחה. תגובה:
בהמשך לפנייתה של הלקוחה, באתר הבית, נתבקשה הלקוחה לשלוח את העגילים לבדיקה במרכז השירות. עם קבלת העגילים, תינתן תשובתנו ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה