פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע בזיוכי איני יכולה להשתמש במבצעי הרשת נושא התלונה:
קאופמן גלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בן זוגי רכש עבורי מתנה באחד מסניפי גראס.כעבור שבוע באתי להחליף את המתנה, חיפשתי בכל החנות אך דבר לא מצא חן בעיני. נאמר לי בסניף שניתן לקבל על הפריטים זיכוי ,אולם לא ניתן יהיה לממש אותו על פריטים שנקנים במבצע. לשאלתי "מדוע" נענתי "כי זו מדניות הרשת", לבקשתי לבטל את העסקה נענתי בשלילה ונאמר לי כי עלי לפנות לש"ל על מנת לעשות זאת.
פניתי לש"ל ושוחחתי עם אריק מנהל ש"ל. אריק סרב לבקשתי לביטול העסקה והציע לי חנות נוספת בה אוכל לממש את הזיכוי.הסברתי לו מדוע אייני מעוניינת בזיכוי וזה מפני שהוא פוגע בזכויותי כלקוחה שלכם,שכן אסור לי להנות ממבצעים שהרשת מציעה. אינני מבינה מדוע אני כלקוחה שכבר הפקידה את כספה אלצם צריכה להענש על כך. ההסבר של אריק היה שזו מדיניות הרשת ויש לקוחות רבים המוציאים זיכויים ולא ניתן לבדוק כל מקרה לגופו כיצד ועל מה הוצא. אמרתי לו שבמקרה הפרטי שלי ניתן לראות לפי החשבונית ששולמו להם393 שקלים ושווי התכשיטים לפני ההנחה הוא 510 שקלים, הזיכוי אינו על סכום זה אלא על הסכום ששולם כך שאין לי כל כוונה להנות מכפל מבצעים.אין זה הוגן שיהיה ברשותי זיוכי בארנק עבור כסף ששולם ונמא אצלהם, אך כדי להנות ממבצע לא אוכל להשתמש בו ואצטרך להוציא שוב כסף. אך אריק אמר שתשובתו היא "לא!".
פניתי לאחר מכן בפקס למנכלי"ת הרשת ולאר שחלפו שבועיים וטרם קיבלתי תגובה,התקשרתי לחברה וגליתי שפנייתי נמצאת בטיפולו של אריק (למרות שהופנתה למנכ"לית וכללה גם את תלונתי עליו). ...ועדין ללא תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה או לחילופין אפשרות להשתמש בזיכוי גם במב פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה