פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת גולדפילד המשחירה, ואף הוחלפה כבר בעבר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 22 בפבואר האחרון הגעתי לסניף ג.ר.א.ס בקריון על מנת לבצע החלפה עקב בעיתיות במוצר אחר שרכשתי "שבילה" יותר זמן בתיקון מאשר אצלי, לאחר התכתבויות עם שירות הלקוחות של גראס ניתנה לי האופציה לבצע החלפה, ואכן כך עשיתי והחלפתי לשרשרת גולדפילד שטענו שאיננה משחירה וניתן אף להתקלח עמה, לא פחות מחודש עבר והשרשרת השחירה וצבעה הזהוב הפך לחום שחור, פניתי לסניף פנורמה בחיפה והם החליפו לי את השרשרת וטענו שהיה בה פגם, אך עכשו זה לא יקרה.. השרשרת כמובן בהדרגתיות החלה להשחיר וכעת מצבה מזעזע ואינני יכולה ללכת איתה יותר, היא ניראת כמו שרשרת שנקנתה ב5 שקלים בשוק ולא בחנות יוקרתית כביכול עמו גראס, עלי לציין שאני פשוט מאוכזבת בכל רמ"ח אברי שכן גם המוצר הקודם היה פגום מה שהוביל לאין ספור תכתובות והגעה לסניפים השונים וניתנת המוצר לתיקון והמתנה של כחודש עד הגעתו. מה שאומר שהמוצר היה יותר זמן בתיקון מאשר בחזקתי. פשוט עוגמת נפש לצרכן לעבור את כל זה. במקום להנות מהמוצר אותו רכש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או החלפה למוצר אחר פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה בעבר וטופלה על הצד הטוב ביותר.
באם ישנה בעיה כעת, הלקוחה מתבקשת לשלוח את התכשיט למרכז השירות של הרשת לבדיקה (דרך אחת החנויות)
עם קבלת התכשיט ובדיקתו - נשיבה.
תגובה:
הלקוחה מתבקשת לשלוח את התכשיט לבדיקה במרכז הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה