פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בגין תכשיטים שרכשתי ברשת "גראס" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.7.12 רכשתי צמיד בחנות "גראס". כעבור 3 ימים נפלה אבן מהשיבוץ בצמיד. לבקשתי הצמיד הוחלף בדלפק בצמיד כסף אחר, אותו ענדתי מבלי להורידו מידי. לאחר חודש נפל הצמיד מידי ואבד (כנראה שהסוגר או אחת החוליות נשברו).
פניתי לגראס ושאלתי כיצד יתכן ששני מוצרים שלהם נפגעים תוך חודש ימים וקיבלתי תשובה בזו הלשון:
"כל התכשיטים מיוצרים בהליך קפדני והם נמכרים כשהם תקינים לחלוטין.
קורה שתכשיט נשבר משימוש, תכשיט אינו נשבר סתם כך , לא בחנות ולא במגירה.לעיתים תכשיט הולך לאיבוד וזה קורה גם בדברים אחרים."
הצטערתי מאד לקרוא את ה"רמיזה" לגבי אחריותי לאובדן הצמיד ואת ההתנערות של "גראס" מההיתכנות שמוצר שמכרו לא היה תקין. גם במקרה של הצמיד הראשון - אבן לא אמורה ליפול אחרי שלושה ימים, באם התכשיט יוצא מהמפעל כשהוא "תקין לחלוטין"וכנ"ל לגבי הצמיד שהוחלף, כאשר הדרך היחידה שבה הוא יכול ליפול מהיד היא באם אחד החלקים ה"תקינים" שבו, מתפרק. ובל נשכח שהכל קורה במהלך חודש אחד בלבד של "שימוש".
ברצוני להוסיף שהוצע לי ע"י גראס האופציה לרכוש תכשיט חדש בהנחה של 50%,
אולם איני סבורה שעלי לשלם מאומה עבור מוצר המהווה פיצוי על מוצרים פגומים.
כספי סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה