פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת "זהב" שנקנתה ביולי האחרון והשחירה לאחר שחזרה מתיקוןb נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מבשרת ציון קניון הראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בת זוגתי ואני הגענו לחנות גראס במבשרת ציון על מנת לקנות לה מתנת יום הולדת ופגשנו במוכרת בשם אורלי שנשאלה מספר פעמים האם השרשרת והתליון הם מזהב אמיתי , האם אין בעיה להתקלח עמה כיוון שמחירה היה גבוה ועל מנת להיות בטוחים בקנייה שזה לא גולדפילד ,המוכרת כמובן השיבה בחיוב לאחר הרכישה כעבור שבועיים בדיוק 20.7.12נהרס הסוגר של השרשרת הגענו לחנות ושלחו את השרשרת לתיקון של שלושה שבועות על מנת לסדר את הסוגר, לאחר שלושה שבועות התקשרו מהחנות ואמרו שהשרשרת הגיעה חברתי לקחה אותה מהחנות ונאמר לה שם שהביאו לה במקום שרשרת ותליון חדשים כמובן שבדקנו שהתליון והשרשרת תקינים ויצאנו מהחנות, ביום ראשון ה12.8.12 חברתי הבחינה שעל התליון יש סימנים שחורים והתליון פגום פשוט בלתי אפשרי לענוד את השרשרת כמובן שבאותו הרגע הרגשנו שפשוט רימו אותנו רשת המכבדת את עצמה מתנהגת כאחרון הדוכנים בשוק כשחברתי הגיעה לחנות היום בפעם המי יודע כמה בחודש האחרון נאמר לה ממנהלת החנות בשם שרון שלא רצתה להזדהות בשמה המלא שאין אפשרות לקבל את הכסף בחזרה ושלא משנה מה נעשה יש אפשרות רק להחליף את התליון ולקבל במקומו אחד אחר ועוד נאמר בלשונה שהשרשרת אומנם מזהב אך התליון הוא מחומר אחר שזה הדבר החמורר ביותר שגברת אורלי אשר מכרה את השרשרת פספסה פרט שולי זה,לאחר ניסיונות התקשרות עם שירות הלקוחות שלוקה בחסר לא מצאנו אוזן קשבת לבעיה ,כמובן שלאחר עוגמת הנפש שנגרמה אין ברצוננו לבצע החלפה או בתמורה לקחת שרשרת אחרת במקום שמזלזל באמינותו של הלקוח וכספו. הייתי מצפה מרשת בסדר גודל זה לנהוג בצורה יותר מכובדת ולשמור על שמה ,כפי שאני הבחנתי באתר זה הגיעו מספר תלונות על אותה הבעיה זה רק מראה שזה משהו שיטתי ולא חד פעמי .הנני דורש את טיפולכם המהיר בסוגייה זו על מנת לפתור אותה על הצד הטוב ביותר ,ולא אקח את הנושא צעד קדימה ואפנה מזמני היקר ואגיש תביעה משפטית נגד הרשת על פי מספר סעיפים בחוק להגנת הצרכן ,אציין בזאת שהנני עורך דין אשר טיפל בכמה סוגיות מסוג זה.
כספי סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה