פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתינת מידע שגוי, ועוגמת נפש שנמשכת כבר יותר מידי זמן וטרטור נושא התלונה:
ברסלב קארין שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זאת הפעם השלישית שאני פונה לרשת גראס עקב מוצר פגום, טוב ויפה לתת ללקוח אופציה להחליף למוצר אחר, עד שמתברר שגם המוצר הזה פגום, ואף הוא ידרוש ממני נסיעות חוזרות ונשנות לחנות על מנת לשלוח לבדיקה ולתיקון ולחכות לחזרתו. ועל פי התלונות הרבות שראיתי באתר אינני היחידה שאיננה מרוצה ממוצריכם, בפנייתי הקודמת התלוננתי על שרשרת גולדפילד שמשחירה שוב ושוב, ואף הוחלפה בעבר במרכז השירות בחיפה מרכז פנורמה, בטענה שהיה פגם במוצר אך הדבר לא יקרה בשנית, כמובן שלאחר כחודשיים הדבר שוב קרה, בתשובתכם אמרתם לי לפנות לחנות הקרובה לביתי על מנת שהשרשרת תשלח לבדיקה, פניתי למנהלת הדוכן בגרנד קניון, אשר דאגה לעדכן אותי לראשונה כי השרשרת והצמיד שגם הוא כמובן השחיר אינם בכלל מגולדפילד!! ולכן משחירים לי ואם אני ארטיב אותם אני אגיע אלייה שוב בעוד כמה חודשים על מנת לתקנם, ולא הבינה איך נאמר לי שהתכשיטים הם גולדפילד כאשר הם בכלל ציפוי זהב, ואי אפשר להרטיב אותם כי הם ישחירו, פשוט חוצפה לאורך כל הדרך גם המומרים באיכות ירודה והמחירים מופקעים, עם כל הכבוד יש לי תכשיטים ב30 שקל שנראים יותר טוב מהתכשיטים שלכם שעולים לא פחות מ200 שח, מעבר לכך שבמפורש בעת הרכישה שאלתי האם מדובר בגולדפילד, והאם אוכל להתקלח עם זה, ונאמר לי שחוץ מבושם אפשר הכל, ואין לי מה לדאוג. פשוט חווית קנייה מזעזעת שלא נגמרת עקב שירות לקוי ובעיקר מוצרים ברמה נמוכה ומתחת לכל ביקורת, ״המותג גראס״ איננו מותג אלא שוק אם ככה נראים המוצרים שלכם בעדם אתם גובים סכום כסף נכבד כל כך שאיננו מצדיק כלל את איכותם או את השירות הניתן!
כספי ו סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה