פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע מכל נותני השירות, ואי החזר כספי לאחר קבלת מוצרים פגומים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
גרנד קניון- דוכן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי שעון בתאריך 3.3 ומהתחלה ראיתי שבשעון יש פגם בציפוי הזהב ולכן ביקשתי לקבל שעון אחר מאותו הדגם. המוכרת אמרה שתוך יומיים יגיע שעון אחר, לקחה את מידות ידי כדי לבקש שיתאימו לי את השעון ולאחר שבדקתי פעמים רבות היא אמרה לי שלא אצטרך להגיע פעמים נוספות חוץ מבעוד יומיים. לאחר יומיים הגעתי לסניף שוב- השעון הגיע- שעון מדגם אחר, פגום גם הוא- הפעם במתכת עצמה ובצורתו, וכמובן- לא מותאם למידותי. כלומר- מההתחלה המוכרת ידעה שלא יתאימו לי את השעון ואצטרך לחזור שוב- ופשוט בחרה לשקר לי. כמו כן- היא בעצמה הלכה לאסוף את השעון- ולכן כנראה שראתה שהשעון שלקחה הוא מדגם שונה- וגם שהוא פגום. בפעם הזו שקלתי לבטל את השעון אך החלטתי לתת צ'אנס נוסף- המוכרת אמרה לי שתשלח את השעון המקורי שבחרתי לציפוי מחדש ושיקח לו עד שלושה שבועות להגיע ושהיא מאוד תשתדל לזרז את העניין ולהחזיר לי אותו תוך פחות משלושה שבועות. התקשרתי אחרי שבועיים לבדוק מה קורה- השעון לא הגיע כמובן. החלטתי שאם כבר ראיתי שני שעונים מאותה סדרה פגומים ולוקח לחברה זמן כה רב לתת לי שרות- אז שסביר להניח גם השעון שאקבל יפגם במהירות (דבר שלא מצופה משעון בשווי של מעל 600 ש"ח) ושכל פעם שאצטרך למסור אותו לתיקון העניין יערוך זמן רב ולכן החלטתי לבטל את העסקה. מכאן- נתקלתי ברצף של יחס מכוער, זלזול ונפנוף ע"י עובדות הסניף ושרות הלקוחות. המוכרת אמרה לי שכדי לבטל אני צריכה להגיע לסניף ואז ביקשתי ממנה לדבר עם המנהלת כי בכל מקרה המוצר לא בידי ולכן אני לא רואה בעיה לבטל ללא הגעתי. היא אמרה שהמנהלת לא נמצאת. ביקשתי להשאיר מספר ושתחזור אלי- המוכרת אמרה שזה יקח כשעה. לאחר שעתיים התקשרתי שוב- ברור שלא חזרו אלי- המוכרת ענתה לי- אמרה שקודם המנהלת הייתה לידה אך עסוקה אבל עכשיו היא באמת לא נמצאת. מכך שהמוכרת שיקרה לי בפעם הראשונה הסקתי שהיא משקרת גם עכשיו ולכן ביקשתי ממנה שתעביר לי את המנהלת למרות שהיא "לא נמצאת"- לאחר מספר רגעים- הפלא ופלא- ענתה המנהלת. המנהלת אמרה שביטול ניתן לעשות רק דרך שרות לקוחות. כלומר- המוכרת שיקרה לי שוב כשאמרה לי שאם אגיע לסניף יבטלו לי את העסקה. התקשרתי לשרות לקוחות- אין שם מענה ואפשר להגיע אליו אך ורק דרך המרכזיה- כנראה שזו דרכם לסנן פניות לקוחות. לאחר מספר פעמים שניסיתי להשיג נציגת שרות לקוחות בקו של שרות הלקוחות- ענתה לי לבסוף מישהי מהשרות לקוחות- ואמרה לי שלא ניתן לבטל את העסקה על אף שאני לא מרוצה מהשרות ולא רוצה עסק עם החברה הזו לאחר היחס שקיבלתי. היא אמרה שהיא תבדוק עם הסניף אם ההחזר הכספי מוצדק ושהיא תחזור אלי- בודאי שאיש לא חזר אלי. השעון הגיע לאחר שלושה שבועות ויום- שזה שלושה שבועות וחצי מהרגע שהתחלתי להתעסק עם העניין- כמעט חודש. התקשרתי שוב לשרות הלקוחות לאחר החג- הם הודיעו לי שלא יתכן החזר כספי ושאני יכולה לקחת זיכוי במקום השעון. כלומר- על אף שאני חושבת שהשרות מחפיר- אני חייבת לרכוש מהם מוצר ולשלם להם מכספי, כשסביר להניח שהמוצר יהיה פגום או יפגם במהרה- ושוב אזכה לאותו שרות לקוי ואיטי.
ועוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא כולל עמלת האשראי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס שם ותפקיד:
שלום רב,
1. בפתח דבריי, אציין, כי רשת ג.ר.א.ס פועלת בישראל לעלה מ 25 שנים ומקפידה על מכירת מוצרים באיכות גבוהה.
כמו כן כל התכשיטים הנמכרים בחנויות הרשת עוברים, בטרם מכירתם, בדיקות אבטחת איכות סדורות אשר מבטיחות את תקינותם המלאה .
2.הלקוחה שהזדהתה בחברתנו בשם מאי, רכשה בתאריך 3.3. שעון מקוד 927007.
השעון שהוצא ללקוחה היה תקין לחלוטין אך היא טענה כי אינו כך ועל כן הובטח לה שיעבירו עבורה שעון חדש תוך מספר ימים מסניף אחר.
לאחר יומיים בתאריך 5.3. הוצג בפני הלקוחה שעון נוסף , אך גם הוא לטענתה, היה לא תקין.
3.במעמד זה , המוכרת הציגה בפני הלקוחה שתי אפשריות
האחת משלוח השעון למרכז הרשת ולסדר את מה שבעיניה נראה כפגם והאפשרות השניה היא קבלת החזר כספי כחוק.
4. עם בחירתה של הלקוחה לשלוח את השעון למרכז השירות הארצי הוזמן לה שעון במידה מיוחדת ואף נתבקשנו להוסיף חוליות לשעון ולאריכו ובכך לשנות את הדגם המקורי.
במעמד זה, הוסבר ללקוחה כי מכיוון שמדובר בהזמנה מיוחדת יתכן וזמן האספקה עלול להתעכב זמן האספקה המשוער שצויין על גבי הטופס היה
26.3.2013.
5.בתאריך 27.3 יצרנו קשר עם הלקוחה שהיא מוזמנת להגיע ולאסוף את השעון שחזר ממרכז הרשת.
6. הלקוחה סירבה להגיע ודרשה את כספה חזרה.
7.רשת ג.ר.א.ס פועלת על פי חוק ועושה הכל על מנת לתת את השירות הנדרש לכל לקוח ולקוח.
8. לצערנו, במקרה זה אין מקום להחזר כספי הרשת פעלה על פי חוק כשהוצא לה במועד שהחוק מתיר 2 ימי עסקים החזרת המוצר וקבלת הכסף חזרה.
כמו כן, לא ניתן להחזיר כסף בעבור מוצר שנעשה עבורה , בהזמנה מיוחדת.
9.למרות האמור לעיל, שמורה ללקוחה הזכות להחליף את התכשיט לפריט אחר ממלאי החנות, או לחילופין לקבל שובר זיכוי שתוקפו לשנה, על הסכום ששולם בפועל.
אך לא נוכל לאשר החזר כספי.
תגובה:
החלפת השעון לפריט אחר ממלאי החנות או קבלת שובר זיכוי שתוקפו לשנה ואף ניתן להארכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה