פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייס מחפיר מצד המוכרות. אי מתן מענה הולם משירות לקוחות וזריקת אחריות. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן תיאור האירועים המצערים לפי רצף כרונולוגי:
6/4/13-רכשתי צמיד טניס לחברתי לכבוד יום הוחדתה שחל ב8/5 בדוכן הרשת בקריון.
10/5/13- הבאתי לחברתי את הצמיד יומיים לאחר יום הולדתה מכיוון שאימי נפטרה וישבנו שבעה.
ברגע שענדתי לחברתי את הצמיד התברר כי הוא שבור ואחד החיבורים בין החוליות פשוט לא סגור.
נתתי לחברתי את הצמיד והיא הלכה יום למחרת ושמה אותו בתיקון בחנות הרשת בקריון ולא בדוכן.
החנות קיבלה את הצמיד נאמר לחברתי שייקח 3 שבועות לתקנו. זמן לא הגיוני בהתחשב בתיקון שהיה צריך הצמיד( בסך הכל הלחמה קטנטנה של החוליה).
חיכינו 20 ימים ןהתקשרו שניגש לסניף וניקח את הצמיד.
חברתי לקחה את הצמיד ובאותו היום בשעות הערב כאשר ענדתי לחברתי את הצמיד התברר כי הוא עדיין שבור באותו מקום.
ניגשתי לחנות שבקריון וביקשתי את כספי בחזרה. המוכרת ביקשה להחליף את הצמיד,אך אני מאסתי בטירטור ובעוגמת הנפש ואמרתי לה שאני מבקש את כספי בחזרה ואני כבר אקנה צמיד ברשת אחרת. הרי אם קניתי צמיד שבור ולאחר שנשלח לתיקון חזר צמיד שבור..כנראה שאיכות המוצרים ואיכות השירות לא ברמה גבוה.
המוכרת אמרה שאין באפשרותה לעזור לי ושעלי לפנות לשירות לקוחות.
למה יש מנהלת חנות אם כך? מה תפקידה? האם קניתי את הצמיד משירות הלקוחות? כמובן שהתקשרתי ואין שירות לקוחות ביום שישי.
חיכיתי כ-40 דקות למנהלת החנות,לריסה שמה, במחשבה שאם המוכרת לא יכולה לעזור לי אולי המנהלת תוכל לעזור. לצערי הרב נתקלתי ביחס מחפיר ומבזה מצד מנהלת החנות. אשר טענה בתוקף כי הצמיד שהוחזר היה תקין והשתמשה בטענה שהיא עובדת ברשת למעלה מ-10 שנים וזאת הסיבה שהיא לא תשקר. אז מי ישקר? אני? למה לי? אם הייתי שובר את הצמיד במתכוון או בשוגג הייתי מסכים מיד להחליפו ולא הייתי מתעקש לקבל את כספי חזרה.
כאשר אמרתי שאני אתבע את הרשת לדין נתקלתי ביחס מזלזל מצד המנהלת ומצד העובדת שאמרו שאני אוסיף גם את שמן לתביעה ושזה גם ככה לא ישנה דבר.
בתור לוחם שהשתחרר מצהל לפני חודש ולאחר ששטחתי את טענותיי גם בפני מחלקת שירות הלקוחות של הרשת נתקלתי בתשובה לא מספקת ולא הגיונית. הוצע לי זיכוי או החלפת המוצר.
מה שלא מבינים ברשת גראס זה שלאחר הטרטור ועוגמת הנפש הרבה,אין ברצוני לרכוש מהם מוצרים..אני רק מבקש את ה-509 שקלים שעלה לי הצמיד בחזרה ע"מ שאוכל לקנות לחברתי מתנת יום הולדת ראויה. כזו שלא שבורה או פגומה.
מיותר לציין כי שירות הלקוחות לא חזר אלי בזמן שהובטח.
מעבר לכך, בשירות הלקוחות אמרו לי לרשום בקשה דרך האתר,אבסורד כשלעצמו..אם אני כבר מדבר עם שירות הלקוחות למה לרשום בקשה דרך האתר?
ברשת גראס אנינלא אקנה יותר..גם לא קהל החברים שלי ושל חברתי.




עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס שם ותפקיד:
. בפתח דבריי, אציין, כי רשת ג.ר.א.ס פועלת בישראל למעלה מ 25 שנים מייצרת ומוכרת תכשיטים באיכות גבוהה ובסטנדרט עולמי .
כל התכשיטים הנמכרים בחנויות הרשת עוברים, עוד טרם הכנסתם לסניף , בדיקות בקרת איכות סדורות אשר מבטיחות את תקינותם המלאה .
יותר מכך ,תכשיטים הנרכשים בחנויות אינם נמכרים ארוזים במארז אטום וכל תכשיט נבדק נמדד ומאושר ע"י הלקוח טרם אריזתו .
2. מהצמיד שנרכש דגם מס 9551154, נמכרו עד כה עשרות יחידות רבות ועד היום לא הועלתה כל טענה לאיכות המוצר.
3. הצמיד נרכש כשהוא חדש, תקין וראוי בתאריך 6.4.2013
4. בגראס מדיניות שרות ברורה ושרות לקוחות המטפל בלקוחות לאורך עשרות שנים . גראס פועלת ע"פ החוק ובהתאם להנחיית המחוקק
5. כפי שנמסר ללקוח ממחלקת שירות הלקוחות של הרשת, ניתן לתקן ואו להחליף את הצמיד לתכשיט אחר ואו לקבל שובר זיכוי תמורתו ,אך לא עומד המקרה בתנאי החוק להחזר כספי .


תגובה:
החלפת התכשיט לתכשיט אחר או קבלת שובר זיכוי בסכום ששולם עבורו בפועל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה