פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון הולך וחוזר שנעשה במשך שנה לכל היוצר בטבעת שעשויה מזהב וכסף וצמיד עשוי אופלית נושא התלונה:
שחורי רונית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
נשר כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה נכנסתי לאחת מחנויות גראס בקריון קרית ביאליק וקניתי מהם טבעת בשווי 799 ש"ח וצמיד בשווי 450 ש"ח בערך לכל היותר במשך הזמן הצמיד נקרע לי מידי חודש בחודשו ושלחתי אותו לתיקון ולא משנה כבר שחזר לי אחרי חודש מתיקון ולאחר מכן חודש בחודשו שלחתי את הטבעת שלי לתיקון כי התעוותה לי ואז שלחתי גם אותה לתיקון אך ללא שום תועלת הטעת חזרה להתעוות שוב ושוב שלחתי אותה לתיקון וככה נשלחו הפריטים הללו לתיקוני אין ספור ואני פשוט לא מעונינת לשלוח שוב אחרי שנה של תיקונים בתכשיטים שנשרפתי וקבלתי תכשיטים פגומים פניתי לחברה וגם לחנות בקריון והם המליצו לי לשלוח לתיקון כי אין מה לעשות ואני לא מעוניינת לשלוח שוב את הפריטים הללו שוב אחרי שנשרפים פעם פעמיים שלוש ואפילו יותר וגם כשפניתי לחברה ולמנכלית ללא הועיל גם היא בקשה שוב שאשלח לתיקונים ולא מעוניינים לזכות אותי באותם תכשיטים אני חושבת שנגרמה לי עגמת נפש שאני לקוחה מאוד אבל מאוד טובה של אותה חנות בקריון ולזכות ליחס מזלזל שכה שלשלוח מוצרים לתיקון ולקבל אותם מעווותים שוב ושוב זה אומר דרשני אני מעוניינת בכל תתוקף בדיקת שיקול הדעת תודה
נזק כספי_ נזק לתכשיטים עצמם סוג הנזק :
זיכוי בעד התכשיטים הפגומים שקניתי - טבעת+צמיד מעוצ פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה