פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה וחוסר מענה בשירות הלקוחות וההנהלה הראשית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
החורש 8 תל אביב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה פשוט בזיון שלא יתואר!!! אני וגיסתי נרשמנו לקורס איפור כלות וערב בתאריך 24.9.13, כל הפרטים שניתנו לנו לגבי הקורס שקריים לחלוטין. כאשר הגענו למכללה בבאר שבע ביום פתיחת הקורס, 24.10.13, נאמר לנו כי הפרטים שאנו מכירות לגבי הקורס אינם נכונים ויש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. במכללה המזכירה שלחה מייל מפורט להנהלה ע"מ שיחזרו אליי. הבעיה העיקרית היא ששירות הלקוחות לא חוזר אלינו בשום צורה שהיא. גם כאשר הצלחתי להשיג את משרדי ההנהלה (28.10.13) בלי לשמור הודעה בתיבה הקולית נאמר לי כי המנהלת תחזור אליי במהלך היום - דבר שלא קרה עד היום. כבר שבוע שאני וגיסתי "מרחפות" ולא יודעות כבר עם מי ליצור קשר על מנת לסגור את הפרשה המביכה הזאת מצד החברה. חזרנו בשנית למחלקת מכירות (31.10.13) ושם נשלח שוב מייל להנהלה על מנת לחזור אליי. שום דבר לא זז בעניין והצ'קים בינתיים נפרעים להם אחד אחד. זה לא יעבור בשתיקה
כספי סוג הנזק :
חזרה מיידית וביטול העסקה+החזרת צ'קים שנמצאים אצלהם והכסף שנגבה ממני פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה