הפרת אמון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים בעת ביקור בחנות החברה הוצע לי לעבור קורס איפור בן 3 שעות בתשלום. נאמר לי כי אם אעשה כך אהיה זכאית להנחה בחנויות החברה לכל החיים (ועוד מספר הטבות).
לאחרונה, כאשר ניגשתי לרכוש מוצר בחנות הודיעה לי המוכרת: "ההנחה שלך מבוטלת!!". כמובן, למרות שניסיתי למחות נאמר לי כי זאת המדיניות...ללא הסבר נוסף פרט לציון העובדה ש:"אפילו למאפרות מקצועיות ביטלו את ההנחה".
פניתי לשרות הלקוחות של החברה אך זכיתי לתשובה שאינה הולמת כלל ואינה עונה על טענתי כי הופר הסכם בעל פה בו החברה התחייבה בפניי כי אהיה זכאית להנחה כל חיי. תוכן התשובה לה זכיתי היה כי לכל הלקוחות נמסרה הודעת אס.אמ.אס בנושא, והם מתנצלים אם ההודעה לא הגיעה אליי (אך אין זה משנה או מתייחס כלל לעובדה כי הם ביטלו את ההנחה לה אני זכאית).
כאשר פניתי שנית, עדיין לא זכיתי לתשובה הולמת ולהחזרת ההנחה אליה התחייבו בפניי.
תשובת החברה לפנייתי השנייה הייתה כי כדאי לי להכנס לחנויות כי יש כל מיני הנחות אחרות
כלומר, טענתי כי הם הפרו חוזה שבעל פה, ואינם עומדים בהתחייבות ובקשתי כי יחזירו לי הזכאות להנחה-אשר הייתה הגורם העיקרי להצטרפותי לשיעור (בתשלום)ת אך למרות פניותי נראה שהם מתעלמים מן העיקר ומנסים לחפות על מעשיהם בתפל .
|
החזרת ההנחה, התנצלות בגין שרות לקוי וזלזול בלקוחה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|