פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הטבה שנתנה במבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפי כשנה יצאה החברה במבצע למאפרות ולציבור בכלל בו נאמר כי מי שתבצע רכישה ב-800 ש"ח תקבל כרטיס הנחה אישי בתוקף לשנה בסך של 40% על מוצרי החברה. ביצעתי את הרכישה הנדרשת וקיבלתי את הכרטיס. בתחילת השנה כאשר רכשתי מוצרים בסניף הרשת בר"ג נאמר לי כי הוחלט להחליף את כל הכטיסים לכרטיסים נושאי תמונה ולכן נתבקשתי להשאיר את הכרטיס בידי המוכרות וללכת להצטלם ולהביא תמונת פספורט. לאחר שמסרתי לידיהם את הנדרש, נאמר לי כי תוך שבועיים ישלח לי בדואר רשום כרטיס חדש עם תמונה.
לאחר שעברו כחודשיים והתקשרתי לברר מה קורה (לאחר שנתקלתי בבעיה בסניף אחר ברכישת מוצרים בהנחה, וזאת על אף שנאמר לי כי ההטבה מופיעה תחת שמי במערכת) והתחוור לי כי כרטיסי ותמונתי אבדו. נאלצתי לרדוף אחרי שירות הלקוחות של החברה מספר רב של פעמים עד שלבסוף נמסר לי כי נשלח כרטיס חדש ללא תמונה אלי בדואר וכפיצוי הוארכה תקופת ההטבה עד לסוף חודש ספטמבר ולא עד סוף אוגוסט כבמקור.
חברת איל מקיאג' הסירה לאחרונה את הזכאות להטבה לכלל לקוחותיה וביטלה את כל הכרטיסים בסוף חודש יולי וזאת ללא מתן הסבר או אלטרנטיבה פרט להודעה כי הוחלט לבטל את ההטבה ויש להזדרז ולבצע רכישות בהקדם ולא יאוחר מסוף חודש יולי. קצת חוצפה, לא?, אני עמדתי בהתחייבותי ורכשתי מוצרים ב-800 ש"ח והחברה באה ומבטלת את תוקף הכרטיס שבידי? מה הסיפור של החברה הזו עם השירות? זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בכאלו בעיות עם החברה, אשמח באם יהיה אפשרי לקבל מהם תשובה ותגובה הולמת!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר ההטבות ללקוחות פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה