פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים היתי בסדנה ורכשתי מוצרים לאחר שהרגשתי שהופעל עלי לחץ,
מצד המאפרות.אני חד הורית ואיני עובדת כבר שנתיים ומעלה. פניתי לשרות הלקוחות כדי להחזיר את המוצרים מכיוון שלא הייתי שלמה עם הרכישה וקיבלתי זיכוי של 1100 ש"ח. כעבור זמן מה הבנתי שהרכישה שעשיתי היתה מוטעית מכיוון שמצבי הכלכלי מאוד רע . לכן פניתי למנהלת שרות הלקוחות בשם לימור בתאריך 5-8-06 באמצעות מכתב והסברתי את המצוקה הכלכלית שאני נמצאת בה ושאני זקוקה להחזר כספי , ציפתי למעט רגישות והבנה בענין ,אך קיבלתי תשובה שלילית וחד משמעית שמדינות החברה היא לא להחזיר כסף.
אני מבקשת לפנות אליהם שוב בנושא והפעם מתוך תקווה שיבוא לקראתי ואם אצטרך אף אני יפנה למשרד המנכ"ל בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ישנם מקרים שהם יוצא דופן ואני מצפה שבעלת החברה שהי פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה