פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,בסוף ספטמבר רכשתי מוצרי איפור בשווי 507 שקלים באיל מקיאג' סניף מול הים באילת,מוצרים אלה נרכשו לאחר שדיילת החנות ניסתה אותם עלי. משהגעתי לבית המלון בדקתי אותם שוב ואחת מהצלליות נראתה בבית אדומה מאוד ונראיתי כאילו נלקחתי מסרט אימה. חזרתי למחרת עם הקבלה לחנות ונאמר לי כי אין אפשרות להחליף את הצללית מאחר ונעשה בה שימוש. טענתי במפורש כי ניתנה לי צללית שונה מזו שנוסתה עליי בחנות . אמנם ניסיתי אותה (שימוש קל כמעט ולא רואים שנעשה שימוש) מאחר וסמכתי על העובדה שזו הצללית שרכשתי ונוסתה עלי. דיברתי עם בחורה בשם לימור מרציאנו משירות הלקוחות שטענה שאין היא יכולה לעשות דבר והם לא מוכנים להחליף הצללית. כששאלתי מדוע לא יכולים למקם אותה כחלק מהטסטרים בחנות היא ענתה תשובה לא הגיונית -שמשרד הבריאות לא ירשה זאת-אז איך בדיוק מרשה משרד הבריאות שיאפרו 5,000 אנשים ביום בסניפי איל מקיאג' בטסטרים בחנות??? מה גם שאני לקוחה קבועה שלהם והקטנוניות של חברה כה גדולה בענין כה מינורי נראית לי כבעיה חמורה בשירות לקוחות . פניתי אליהם לשירות לקוחות שוב והפעם בפקס המגולל את הענין אך שוב נענתי בשלילה. אשמח מאוד אם תטפלו בנושא מולם . מנהלת החברה :גלית וורטהיים והסניף המרכזי שלהם הוא בת'א. כשביקשתי לפנות למישהו בקונסטלציה גבוהה מזו של הגב' מרציאנו נענתי שאין אדם כזה. נראה לי תמוה.
מודה לכם על הטיפול המסור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר אחר- אין לי רצון בהחזר כספי פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה