|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הנגב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי עיפרון עיניים מכני ובעת הקנייה לא מאפשרים ללקוחה לבדוק את טיב הסחורה אלא רק לנסות את המוצרים שבעמדת ניסוי.
כאשר קונים המוכרת מוציא מהארון מאחוריה את המוצר הרצוי ועושה חשבון בשום שלב המוצר לא מגיע לידי הלקוחה לבדיקה.
מספר ימים לאחר מכן רציתי להשתמש במוצר וגיליתי שכל העיפרון הרוס בפנים.
פניתי לחברה והם הפנו אותי לחנות והחנות לא זמינה וכשהם כן ענו הם החזירו אותי לחברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף את העיפרון המקולקל בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איל מקיאג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|