פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי עיפרון עיניים מכני ובעת הקנייה לא מאפשרים ללקוחה לבדוק את טיב הסחורה אלא רק לנסות את המוצרים שבעמדת ניסוי.
כאשר קונים המוכרת מוציא מהארון מאחוריה את המוצר הרצוי ועושה חשבון בשום שלב המוצר לא מגיע לידי הלקוחה לבדיקה.
מספר ימים לאחר מכן רציתי להשתמש במוצר וגיליתי שכל העיפרון הרוס בפנים.
פניתי לחברה והם הפנו אותי לחנות והחנות לא זמינה וכשהם כן ענו הם החזירו אותי לחברה.
כספי סוג הנזק :
להחליף את העיפרון המקולקל בחדש פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה