פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מצד המוכרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רבי עקיבא כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-26.10.08 הגעתי לסניף איל מקיאג' ברבי עקיבא בבני ברק,
על מנת לרכוש ממוצרי החברה אותם אני מכירה היטב.
בהגיעי לסניף נדהמתי מאופן התנהגות המוכרות, אשר באופן גורף, בוטה ולא מקצועי בעליל, התעלמו מבקשותי החוזרות ונשנות לעזרה.
במשך כחצי שעה נותרתי חסרת מענה לבקשתי לראות מוצר, זכיתי להעלמות גורפת מצד המוכרות, אשר נדמה כי הן לא כשירות לשרת לקוחות.
מעבר לכך שהתנהגות המוכרות אינה מקצועית בעליל היא הינה מעליבה, פוגעת ומכעיסה.
יש לציין, כי זהו הסניף היחיד של החברה בו זכיתי ליחס כל כך מחפירי דבר אשר גרם לי לפקפק באמינות החברה ומוצריה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה