פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנות?? לא אצל איל מקיאג' נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מויזה כ.א.ל. מתנה לבחור אחד מארבעה מוצרים שונים מאיל מקיאג' . כל פעם שביקרתי בחנות המוכרות טענו שאין להם את המוצרים וכל הזמן טענו שהם ממש כל רגע צריכים לקבל סחורה. כך יצא שביקרתי בחנות כ"כ הרבה פעמים וכל פעם טענו שחסרה סחורה וצריך להגיע ביום מסויים וכשבאתי באותו יום אמרו שלא הגיעה בסוף.
יוצא שלדבריהם לא היה שום מוצר מתוך ארבעת המוצרים שהיו במבצע שקיבלתי בהטבה מויזה כ.א.ל., במשך חודש וחצי..! בפעם האחרונה שהייתי אמרתי למוכרת שהתוקף של המתנה עומד להיגמר ב-15 לחודש ושוב היא אמרה שאין ושהחברה מודעת לבעיה שזה חסר ואין בעיה שאני אבוא גם אחרי התאריך הנקוב על השובר.

אני חייבת לציין שהמוכרות אפילו לא הציצו בשובר וישר אמרו שאין להם את המוצרים והם חסרים בלי אפילו לדעת איזה מוצרים רשומים שם. ופעם נוספת שהייתי היתה שם עובדת חדשה שכנראה לא ידעה שצריך להגיד שאין והביאה לי לבחור שפתון ואז כשהגיעה מוכרת אחרת היא כעסה עליה ואמרה לה שזה לא במבצע ושוב-אין את המוצרים.

היום שכבר פניתי לשירות לקוחות ענתה לי בחורה בשם יוליה וטענה שאין להם בכלל מה לדבר איתי כי תוקף המבצע פג והיא לא יכולה לעזור לי.. אפילו שטענתי שהמוכרת אמרה לי אחרת שאפילו שיעבור היום שרשום על השובר אני אוכל לקבל את התנה בגלל החוסרים.
פניתי גם לויזה ושם אמרו לי לשמור את השובר כי אין דבר כזה שכל המוצרים חסרים כ"כ הרבה זמן והם יהיו חייבים לתת לי את המתנה גם אחרי שיפוג התוקף

עלבון סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה