פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע+ אי התייחסות לפנייתי בנוגע ליציאה מרשימת תפוצה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום רב,

אני כותבת את הפנייה לאחר בקשות חוזרות ונשנות למחלקת שירות לקוחות באיל מקיאג', על מנת לצאת מרשימת תפוצה בנוגע להטבות ומבצעים של החברה.
פנייתי לשירות לקוחות, נבעה מחוסר שביעות רצון (במקרה הטוב) ממספר מקרים בהם הגעתי לממש את ההטבה בסניפים(לאחר שליחת הודעת sms מצד החברה).
מקרה אחד שלא שמרתי את ההודעה לא הסכימו לבדוק אם אכן שלחו לי הודעה.
טענו שלא ניתן לברר ושלחו אותי לשירות לקוחות בצורה די מזלזלת.
פעם שניה שכבר שמרתי והגעתי בכדי לקבל את הקורס הזוגי טענו שהייתי צריכה לקבוע מראש ויש אנשים שמחכים ולא הסכימו שאגיע מאוחר יותר או אקבל את ההטבה גם לאחר שהמבצע יסתיים.( אני לא יכולתי להגיע ביומיים שנשארו למבצע לכן, ביקשתי מאחר שכבר הגעתי והייתי זכאית להטבה שיתנו לי לממש אותה אחרי תאריך המבצע הנקוב בהודעת ה-sms)
רכשתי באיל מקיאג' מוצרי איפור אך לאחר מקרים אלו הפסקתי את כניסתי לסניפים של איל מקיאג'(לאו דווקא בקניון איילון).
לכן, פניתי לשירות הלקוחות על מנת להפסיק את שליחת ההודעות(מאחר שבלאו הכי אני לא מצליחה לממש אותן). אך, לאחר כחודש אני מקבלת שוב הודעה בדבר מבצע ושוב אני מתקשרת כדי לצאת מרשימת התפוצה.
תהליך זה חזר פעמיים כאשר כל חודש אני מקבלת הודעה ומיד מתקשרת לשירות הלקוחות שיעדכנו את הרשימה.
עכשיו זאת הפעם השלישית כאשר אני מבינה ששירות הלקוחות כבר לא יעזור לי לטפל בבעיה אני פונה אליכם.(בתקווה שזה יעזור).

תודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה