פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקווי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני לקוחה של חברתכם שכל מוצרי האיפור שלי שייכות לחברה שלכם וכל קניה בסניף שלכם מסתכמת בלא פחות מ600 ש"ח אבל בשל שירות לקוי ביותר שקיבלתי מכם בתקופה אחרונה אני לא חושבת שאכנס שוב לאחד מהסניפים שלכם .
בתאריך 23.2.10 רכשתי מוצרים בשויי של 666 ש"ח בסניף בת ים ,וקיבלתי במתנה שובר לאיפור מלא שלפי מנהלת החנות יכלתי לממש לתקופה של עד כשנה(וזה גם מה שמודפס על השובר)
אבל משום מה היא הגבילה לי אותו בכתב יד לתאריך 23.5.10
כשמתי לב לזה וידעתי שיש לי ארוע בתאריך 15.6.10
כשחזרתי לחנות אחרי כמה ימים בכדי לברר את הנושא היא התייחסה אליי בזלזול ו"עשתה לי טובה"
בזה שהאריכה לי את התוקף עד ל30.6.10 אחרי החוויה הזאת הרגשתי מושפלת אבל מאחר ואני אוהבת את המוצרים שלכם הבלגתי ותכננתי כן להתאפר בכל זאת לארוע אצלכם. בערך כשבועיים לפני הארוע ניסיתי ליצור קשר כמה וכמה פעמים עם החנות בבת ים כדיי לקבוע איתן שעה שאוכל להתאפר אך לא היתה תשובה אז יצרתי קשר עם שרות הלקוחות שלכם כדי שיצרו קשר בשבילי או יבדקו מה יוכלו לעשות והנציגה שדיברה איתי אמרה כי ימרו קשר איתי מהחנות בעוד כמה שעות.היום התאריך הוא 30.6.10
ועדיין לא שמעתי מהן הארוע המיוחל כבר עבר
וכל מה שנשאר לי מהחוויה האת הוא טעם מר
אני בתור לקוחה מאוד ותיקה וטובה שלכן כבר לא אכנס לאחת החנויות וכך גם אימי (שאני הכרתי לה את המוצרים שלכם)וחברותי הטובות
רק רציתי להביא זאת לידיעתכם בכדיי שאולי לא יהיו עוד לקוחות עם חווית שרות כמו שאני קיבלתי .זאת לא חוכמה להתנהג הכי שירותי ויפה כשנכנסים לקנות משהו בחנות ובכל נושא אחר להתנהג בזלזול כזה כי בסופוו של דבר יש הרבה מתחרים בשוק תמיד אפשר לבחור
עוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה